Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  začátekpředchozí104 - 106  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podmínky pro utváření klíčových kompetencí žáků na 1. stupni ZŠ
MUDROVÁ, Lenka
Diplomová práce se zabývá utvářením klíčových kompetencí u žáků na 1. stupni ZŠ. Zaměřuje se na kompetenci komunikativní, a to jak v prostředí školním, tak i mimoškolním - při volnočasových aktivitách. Teoretická část práce vysvětluje základní myšlenku klíčových kompetencí, nastiňuje historii a význam klíčových kompetencí z globálního hlediska. Klíčové kompetence jsou zde vymezeny a je zde také blíže rozpracována kompetence komunikativní. Teoretická část dále naznačuje metody a strategie vedoucí k utváření klíčových kompetencí ve škole a ve volnočasových aktivitách. V praktické části jsou zhodnoceny výpovědi pedagogických pracovníků získaných z řad učitelů různých 1. st. ZŠ i z řad vedoucích zájmových útvarů. Cílem práce je zjistit, nakolik při pedagogickém působení (ve škole i mimo ni) dochází k systematickému utváření a rozvoji klíčových kompetencí, převážně pak kompetence ke komunikaci.
Výuka Výchovy ke zdraví a sledování jejího vlivu na životní hodnoty a postoje žáků 6. a 7. tříd základní školy v Benešově nad Černou
HOKROVÁ, Ivana
Cílem předkládané bakalářské práce je vytvoření pomocného metodického materiálu pro pedagogy oboru Výchova ke zdraví. Stejně tak i možnosti nahlédnout do přípravy vyučujících hodin v šesté a sedmé třídě předmětu Výchova ke zdraví. Ukázat jak tento nový předmět působí nejen na žáky jmenovaných tříd, ale i na jejich rodiny a širší okolí. Jeho pečlivou přípravou a svědomitou výukou můžeme pomoci dětem jak po vzdělávací stránce, tak po psychické i sociálně kulturní. Nenásilnou formou vedeme pomocí předmětu Výchovy ke zdraví žáky k správnému životnímu stylu. Naplňujeme také myšlenku zdraví v její nejpřirozenější podobě a po všech stránkách - fyzické, psychické, sociální a kulturní, a samozřejmě duševní. Ráda bych touto prací poukázala též na nové netradiční formy výuky a vzdělávací prvky, jako je např. jóga, jednoduché masáže a jiné. Důležitým prvkem práce je také upozornění na růst zájmu ze strany dětí o nový vyučovací předmět, a jak poznatky, které v hodinách výchovy ke zdraví získávají, předávají dál svým nejbližším. Naplňuje se tak význam tohoto nového předmětu, neboť zdraví zde není už pouhým pojmem, ale faktem. Doufám, že má práce napomůže kolegům pedagogům, stejně jako studentům oboru Výchova ke zdraví v jejich nelehké, ale krásné práci.
Klíčové kompetence na trhu práce
Krymláková, Kateřina ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
V teoretické části jsou vymezeny kompetence, které jsou z pohledu různých autorů označovány jako klíčové a jak jsou poptávány na trhu práce. V praktické části je zhodnoceno na vybraném vzorku mladých lidí, jaké dovednosti považují podstatné pro své uplatnění na trhu práce a jak hodnotí úroveň vlastních kompetencí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   začátekpředchozí104 - 106  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.