Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Javořík, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vacek, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem věrnostních programů, zejména pak věrnostním programem společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce pojednává o samotném významu existence věrnostních programů, o tom proč se společnostem vyplatí financovat tyto aktivity. Zároveň se práce snaží postihnout nové trendy v oblasti tvorby těchto programů a stanovit zásady pro vytvoření efektivního věrnostního programu. Praktická část se zaměřuje na vývoj a analýzu současného stavu věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Primárním cílem práce je zjistit, do jaké míry je program efektivní z pohledu udržení zákazníků, popřípadě jejich vyššího plnění a také, jak se podílí na tvorbě image společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.