|
Marketingová strategie vybraného subjektu
Tichý, Dominik ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie vybraného podnikatelského subjektu - Fotbalového Klubu Jablonec, a. s. Primárním cílem této práce je zhodnotit marketingovou strategii tohoto klubu, stejně tak jako jeho marketingovou komunikaci a navrhnout možná vylepšení, která by mohla vést ke zkvalitnění marketingové komunikace jabloneckého klubu. S tímto cílem je spojen i další cíl této práce - navrhnout řešení problému nízké návštěvnosti jabloneckého klubu na domácím stadionu. K analýze marketingové strategie a komunikace bylo použito vlastní pozorování a dotazníkové šetření. Pozorování ukázalo, že aktivit realizovaných v rámci marketingové strategie je poměrně velké množství a jsou zaměřené především na region okolí Jablonce nad Nisou, což odpovídá strategii FK Jablonec, být regionálním klubem. Dotazníkové šetření odhalilo, že marketingová komunikace jabloneckého klubu je respondenty vnímáná jako vcelku kvalitní a dostačující. Výsledky pozorování a šetření ukázali, že FK Jablonec by se měl zaměřit na komunikaci skrze Facebook a webové stránky, neboť tyto kanály jsou nejlépe hodnocené a mají největší počet sledujících. Šetření také ukázalo, že fanoušci, kteří domácí zápasy navštěvují, je navštěvují poměrně pravidelně. Je tedy logické, že FK Jablonec by se měl zaměřit na získání nových návštěvníků, neboť ti stávající jsou relativně loajální.
|