Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy ve vývoji privátních značek v maloobchodě
Straková, Linda ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Kubistová, Petra (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zjistit, jaké jsou aktuální trendy na maloobchodním trhu České republiky, a to se zaměřením na privátní značky. Privátní značky jsou zvláště na maloobchodním trhu Spojených států a ve většině států Evropské Unie velmi rozšířené. Ve své práci jsem se zaměřila především na trh hypermarketů, supermarketů a diskontních prodejen, ačkoli se s privátními značkami setkáváme i na tradičním trhu a v řetězcích drogistického zboží. Privátní značky jsou v současné době přítomny v různých segmentech maloobchodu, ať již jde o potraviny, drogerii či spotřební zboží. V diplomové práci se snažím postihnout trendy ve vývoji privátních značek právě v segmentu potravin a drogerie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.