Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost
Rysová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Štědronská, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro projekt, jehož cílem je poskytnout služby extrémního jachtingu. Hlavní myšlenkou projektu s názvem Evelyna Expeditions je nabídka možnosti podílet se na plavbě expediční plachetnice Evelyna kolem světa. Jachting si mezi českými cestovateli získává stále více příznivců, řada z nich ale touží zažít velké námořní dobrodružství a využít potenciálu lodi k poznání míst na zeměkouli, která jsou dostupná jen z moře. Právě těm je určen projekt Evelyna Expeditions. Teoretická část práce zkoumá jednotlivé fáze tvorby marketingového plánu, kterými jsou situační analýza, marketingové cíle, marketingové strategie, rozpočet a akční plán, a uvádí doporučení pro jejich zpracování. V rámci praktické části práce je blíže charakterizován projekt Evelyna Expeditions, pro nějž je následně vypracován konkrétní marketingový plán na základě doporučení uvedených v teoretické části práce.
Právní ochrana spotřebitele se zaměřením na nekalé obchodní praktiky
Rysová, Markéta ; Hásová, Jiřina (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Ochrana spotřebitele je tématem, které je v současné době stále aktuálnější, neboť běžný zákazník se musí potýkat s celou řadou případů nezákonného jednání ze strany podnikatelů. Cílem této bakalářské práce proto bylo přiblížit, s jakými protiprávními obchodními praktikami se lze setkat, a jak je možné se proti nim bránit. Snahou autorky bylo touto prací přispět k větší informovanosti spotřebitele a tím zvýšit jeho ochranu. Za tímto účelem byla podrobně představena problematika ochrany spotřebitele, zákony České republiky a směrnice Evropské unie věnující se tomuto tématu, i konkrétní případy nekalých obchodních praktik a následných soudních sporů. Tezí této bakalářské práce bylo, že zákony České republiky i normy Evropské unie chrání spotřebitele dostatečně, avšak spotřebitel sám o nich není dostatečně informován. Teze byla analýzou současného stavu ochrany spotřebitele v ČR a EU potvrzena. Závěrem této práce proto je, že by odpovědné české a unijní orgány měly věnovat více pozornosti vzdělávání spotřebitelů, neboť informovanost je podstatnou součástí ochrany spotřebitele proti nekalým obchodním praktikám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.