Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitele ve věku 18 - 29 let při nákupu osobního automobilu
Lajza, Martin
LAJZA, M. Chování spotřebitele ve věku 18 -- 29 let při nákupu osobního auto-mobilu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013 Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se zaměřil na studium odborné literatury. Obsahem je charakteristika spotřebitele, jeho chování na trhu a také segmentace trhu samotného. V praktické části jsem zformuloval na základě mých teoretických znalostí a marketingového výzkumu východiska, které objasňují, jak se spotřebitel v dané situaci chová a jak má firma reagovat, aby se mu co nejvíce přizpůsobila. Práce bude sloužit jako podklad pro marketingovou strategii společnosti Autocentrum Jih 2000, a. s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.