|
D-SEED I.
Kratochvíl, Martin Dominik ; Mazanec, Martin (oponent) ; Merta, Ondřej (vedoucí práce)
Jedná se o audiovizuální snímek, který prezentuje hudební kompilaci pěti interpretů doplněnou sochařskými objekty a zároveň je jedním z dalších výstupů platformy ntity.one.Default. Platforma ntity.one.Default je již dva roky kolektivně kurátorovaná platforma propojující nezávislou elektronickou scénu a výtvarné umění. Audiovizuální snímek D-SEED I. se u sochařských objektů zaměřuje na materialitu, především látkovou. Haptická a taktilní percepce umění je osou zájmu umělecké činnosti autorů těchto sochařských objektů. Jejich výtvory nastiňují surreálný svět, který je částečně ovlivněn reflexí klimatické krize, které čelíme. Sochařské objekty Michaely Rožnovské v spolupráci s Martinem Dominikem Kratochvílem zpřítomňují představy nových živočichů na zemi, vycházejí z abstrahovaných tvarů rostlin či nejjednodušších organismů žijících na této planetě. Představují se jako dědicové naší kultury, mytologie a náboženství. Zvuková stránka celého audiovizuálního snímku je vytvořena z kompilace pěti interpretů – RLUNG, Thistle, Natálie Pleváková, sees_pod, timmi. Výsledný zvukový mix je dílem autora sees_pod (Martin Dominik Kratochvíl). Celá kompilace je poskládaná z ambientních ploch, terénních nahrávek a processingu. Celek je pak vystavěn jako koláž neustále se měnících situací, emocí. Ve chvíli, kdy se divákovi může zdát, že z proměnlivé směsi vystupuje něco identifikovatelného, mění se kompozice v něco jiného.
|
| |
|
D-SEED I.
Kratochvíl, Martin Dominik ; Mazanec, Martin (oponent) ; Merta, Ondřej (vedoucí práce)
Jedná se o audiovizuální snímek, který prezentuje hudební kompilaci pěti interpretů doplněnou sochařskými objekty a zároveň je jedním z dalších výstupů platformy ntity.one.Default. Platforma ntity.one.Default je již dva roky kolektivně kurátorovaná platforma propojující nezávislou elektronickou scénu a výtvarné umění. Audiovizuální snímek D-SEED I. se u sochařských objektů zaměřuje na materialitu, především látkovou. Haptická a taktilní percepce umění je osou zájmu umělecké činnosti autorů těchto sochařských objektů. Jejich výtvory nastiňují surreálný svět, který je částečně ovlivněn reflexí klimatické krize, které čelíme. Sochařské objekty Michaely Rožnovské v spolupráci s Martinem Dominikem Kratochvílem zpřítomňují představy nových živočichů na zemi, vycházejí z abstrahovaných tvarů rostlin či nejjednodušších organismů žijících na této planetě. Představují se jako dědicové naší kultury, mytologie a náboženství. Zvuková stránka celého audiovizuálního snímku je vytvořena z kompilace pěti interpretů – RLUNG, Thistle, Natálie Pleváková, sees_pod, timmi. Výsledný zvukový mix je dílem autora sees_pod (Martin Dominik Kratochvíl). Celá kompilace je poskládaná z ambientních ploch, terénních nahrávek a processingu. Celek je pak vystavěn jako koláž neustále se měnících situací, emocí. Ve chvíli, kdy se divákovi může zdát, že z proměnlivé směsi vystupuje něco identifikovatelného, mění se kompozice v něco jiného.
|
| |