Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza cash flow a jeho využití ve finančním rozhodování
HANOUSKOVÁ, Michaela
Tato diplomová práce je zaměřená na přehled o peněžních tocích, jeho podstatu, metody sestavování a využití při finančním řízení podniku. V první části práce je seznámení s teoretickými poznatky, které jsou ve vlastním výzkumu aplikovány na vybranou skupinu podnikatelských subjektů. Pro každý podnik je sestaven výkaz cash flow v časovém intervalu od roku 2012 do roku 2016 a jsou určeny a odůvodněny odlišnosti od výkazů zveřejněných podniky. Dalším dílčím cílem je pomocí korelačního koeficientu a p-hodnoty odhalení vzájemných významných vazeb mezi provozním cash flow a dalšími ekonomickými veličinami. V poslední části je hodnota cash flow využita k výpočtu poměrových ukazatelů finanční analýzy založených jednak na cash flow, a jednak na výsledku hospodaření. V závěru je souhrnná analýza výsledků z aplikace teoretických východisek na vybranou skupinu podnikatelských subjektů a propojení těchto závěrů se situací na trhu.
Změny bankovních poplatků ve vybraných bankách v období zostřené konkurence
HANOUSKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu změn v bankovních poplatcích ve vybraných třech bankách od roku 2006 do roku 2015. Z důvodu široké škály bankovních poplatků jsou vybrány pouze poplatky připadající v úvahu pro běžného bankovního klienta, který využívá pouze některé bankovní služby a jehož profil sestavil Ing. Petr Nacher, majitel serveru www.bankovnipoplatky.com, na základě údajů získaných od českých bank. Cílem práce je zaznamenání vývoje těchto bankovních poplatků a změn v nabídce běžných účtů vybraných bank v období před a po hospodářské krizi a pod tlakem klientů bank. Pro to, aby byl naplněn tento cíl, byla shromážděna data týkající se bankovních poplatků ze sazebníků bank, následně byla tato data zaznamenána do tabulek a v samotné bakalářské práci jsou pro každý rok vy-hodnoceny změny v poplatcích a v nabídce běžných účtů bank. Výsledkem této analýzy je to, že banky jsou velice ovlivněny konkurenčním prostředím, a tudíž je způsob zpoplatnění služeb týkajících se typického klienta obdobný. Bankovní sektor nebyl příliš zasažen hospodářkou krizí, tudíž výsledky nevykazují žádné viditelné změny před a po období této krize. Bylo vyhodnoceno, že bankovní poplatky se zvyšují, avšak náklady klienta tuto tendenci nemají díky nabídce balíčků bankovních služeb. V závěru práce jsou navíc uvedena doporučení pro typického bankovního klienta, jak by mohl na poplatcích ušetřit. Také jsou vyhodnoceny trendy, které banky zavádějí pro nalákání většího objemu klientů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.