Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role textu v marketingu
Bohuslav, Daniel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Drtina, Evžen (oponent)
Práce zkoumá využití textové tvorby v marketingu a zasazuje ji do kontextu prostředí. Cílem je komplexní studie odkazující na nezbytná hlediska textařské profese a formulace předpokladů vzniku úspěšného účelového textu. Vybrané teoretické výstupy jsou následně demonstrovány na konkrétních ukázkách z marketingové praxe. Současně text nabízí přesah do souvisejících vědních disciplín tak, aby nalezl co nejširší uplatnění a usnadnil svému publiku orientaci v relevantním prostředí marketingové komunikace. Konfrontace odlišných úhlů pohledu poskytuje prostor pro odbornou diskusi a nutí copywritera k reflexi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.