Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální marketing
Přidálková, Lucie ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Bernardo, Kateřina (oponent)
Diplomová práce "Personální marketing" se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti řízení lidských zdrojů, významu personálního marketingu pro zaměstnavatele, budováním zaměstnavatelské značky a aktuálními trendy v řízení lidských zdrojů. Praktická část práce analyzuje současný přístup k personálnímu marketingu ve společnosti Zentiva. Cílem diplomové práce je zmapovat současné uplatňování personálního marketingu v konkrétní společnosti, analyzovat, jaké nástroje společnost Zentiva momentálně využívá ke zlepšení zaměstnavatelské pověsti a zároveň navrhnout zlepšení procesu budování zaměstnavatelské značky prostřednictvím jednotlivých personálních činností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.