Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komerční využití sociálních sítí
Adlaf, Petr ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá reklamou. Odpovídá na otázku, co je reklama, proč ji firmy používají a jaký má pro ně přínos. Zaměřuje se na reklamu internetovou speciálně pak na využití sociálních sítí. Ty si za posledních pět let vybudovaly výrazné postavení na internetu a poskytují nové možnosti při tvorbě reklamních kampaní (Hypertargeting). Práce uvádí rozdělení a porovnání jednotlivých sociálních sítí a následně se zaměřuje na možnosti reklamy na Facebooku. Klade si za cíl ukázat konkrétní možnosti, jak propagovat touto cestou firmu. V praktické části se autor zaměřuje na příklad paintballové reklamy pro sportovní portál Firmsport.cz., jak vytvořit konkrétní reklamní akci a oslovit cílovou klientelu. Práce přibližuje průběh tvorby reklamní kampaně, výpočet ROI a zhodnocuje úspěšnost této reklamní akce. Na konec vytváří stránky pro fanoušky paintballu, na kterých se mohou sdružovat a najít informace o probíhajících akcích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.