Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social media marketing českých mobilních operátorů
Samková, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Šírová, Lenka (oponent)
Cílem práce je rozebrat možnosti prezentace firmy v prostředí sociálních médií se zaměřením na Twitter, určit, zda přítomnost firmy v tomto prostředí může ovlivnit (pozitivní) vnímání značky a v neposlední řadě doporučit, jak by firma měla na Twitteru komunikovat. Teoretická část, na základě poznatků získaných z odborné literatury, výzkumů a statistik, popisuje základní definice a principy sociálních médií a social media marketingu. V praktické části jsou kvantitativně i kvalitativně zkoumány zmínky o dané značce, dlouhodobý trend je pak poměřen s konkrétní kampaní. Vše je doplněno o dotazníkové šetření, které má za cíl zjistit, zda lidé se značkami v sociálních médiích komunikují a jak. Poznatky z této části jsou doplněné o vlastní zkušenosti se správou profilů na sociálních sítích a shrnuty v doporučeních o komunikaci na Twitteru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.