Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza prostředí zoologické zahrady v Plzni a v Praze
Kuťáková, Michaela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza prostředí Zoologické a botanické zahrady města Plzně a Zoologické zahrady hlavního města Prahy. Práce je rozčleněna do tří kapitol. Úvodní kapitola je věnována vymezení základních pojmů nákupní atmosféry s přihlédnutím ke specifickému prostředí zoologické zahrady. Ve druhé kapitole jsou představeny vybrané zoologické zahrady. Závěrečná část práce přibližuje výsledky autorčina vlastního terénního a marketingového průzkumu, odhaluje silné a slabé stránky obou areálů a navrhuje řešení ke zlepšení spokojenosti návštěvníků.
Marketing and social networks
Danišová, Mária ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním internetových sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. Cílem práce je seznámit čtenáře o současných sociálních sítích a popsat postup zadávání reklamy na těchto stránkách. Autorka v závěrečné části shrnuje nabyté poznatky o marketingu a sociálních sítích a na základě dotazníkového šetření, které se týká sociálních sítí a reklamy na nich, jakož i vnímání tohoto typu marketingu spotřebitelem, dělá závěry o nejvhodnějším typu marketingu na sociálních sítích. Současně dává firmám doporučení o tvoření reklam na sociálních sítích podle výsledků dotazníkového šetření.
Internet jako prostředek proniknutí na trh
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce pojednává o možnostech využití internetu při pronikání na zahraniční trh. Práce je na základě teoretických i praktických znalostí rozdělena na dvě základní části. První část prezentuje teoretické informace spojené s využitím internetu pro oblast podnikání. V druhé části je pozornost věnována využití teoretických znalostí v praxi. Praktická část je provázána zkušenostmi s vedením internetového marketingu a to na všech úrovních práce a obsahuje jak fakticky-teoretické informace, tak reálná data získaná od skutečných společností. Tato data jsou využita k vykreslení důležitých informací a slouží jako názorné ukázky. Cílem práce je stanovení optimálního postupu při pronikání společnosti na zahraniční trh prostřednictvím internetu.
Information system of creative economy
Martinková, Ivana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zaměřuje na oblast kreativní ekonomiky a její rozvoj v rámci České a Slovenské republiky. Protože se jedná o poměrně nový fenomén, poskytuje přehled základních pojmů a poukazuje na důležitost kreativního sektoru. Dále jsou analyzovány problémy a rizika spojené s podporou dané oblasti. Za významný milník rozvoje kreativní ekonomiky je považováno vytvoření informačního systému, což je hlavním cílem této práce. Praktická část je věnována postupu vypracování systému a analýze programů dvou reálných projektů -- Košice EHMK 2013 a Přeshraniční klastrová iniciativa pro rozvoj kreativního průmyslu, na jejichž základě dochází k vymezení základních kroků postupu aplikovaných do praxe.
The relevance of e-learning courses on a labour market
Rešovská, Barbora ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit konkurenceschopnost elektronických kurzů na trhu práce, a to, do jaké míry jsou zaměstnavatelé ochotni takové kurzy akceptovat. Jako zástupce elektronického kurzu byl vybrán vzdělávací portál Univerzita pre moderné Slovensko, který už přibližně dva roky nabízí svým studentům přednášky z ekonomického prostředí, ať už z prostředí Slovenské republiky nebo celosvětového. Teoretická část sestává z charakteristiky elektronického vzdělávání, jeho srovnání s prezenčním typem vzdělávání a představení jeho forem. Praktická část je věnována portálu Univerzita pro moderní Slovensko, jak i dotazníkovému šetření mezi jejími studenty a výzkumu možnosti uplatnit absolventský diplom této univerzity na trhu práce.
Legální a ilegální způsoby konkurenčního boje při obchodování na internetu
Linhardtová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se věnuje problematice obchodování na internetu z hlediska legálních a nelegálních metod konkurenčního boje. První tři kapitoly práce se věnují teorii obchodování na internetu, možnostem pořízení internetového obchodu a legálním způsobům propagace těchto obchodů na internetu -- online reklamě. Druhá část se věnuje metodám provádění nekalého konkurenčního boje a typologii obchodů, které jsou těmito metodami nejvíce ohroženy. Závěrečná kapitola potom analyzuje prostředky, kterými se lze proti těmto nekalým metodám bránit, a to jak z perspektivy provozovatele internetového obchodu, tak z pohledu zákazníků těchto obchodů.
Projekt založení internetového obchodu
Kašparová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá tématem založení internetového obchodu. První část se věnuje zakládání internetového obchodu obecně: právními náležitostmi zakládání, webovými stránkami, vztahem k zákazníkům z pohledu práva, distribucí zboží a platebními možnostmi. V další části jsou popsány různé možnosti propagace na internetu. Další část se zabývá projektem založení internetového obchodu Tonermag.cz. Jsou zde popsány kroky, které vedly k jeho založení a také způsoby jeho propagace. Cílem práce je shrnout kroky a vytvořit postup k založení internetového obchodu.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá internetem jako prostředkem marketingové komunikace a propagace firem. Zahrnuje obecnou definici marketingové komunikace, integrované komunikace a online komunikace. Práce se také částečně věnuje významu internetu a jeho budoucnosti. Poskytuje přehled o aktuálním využití internetu jako média pro online prezentaci firem. Podrobněji se zabývá efektivní tvorbou webových stránek, grafickou a kontextovou reklamou, reklamou na sociálních sítích a online PR. Praktickou část tvoří popis využití internetu pro firemní propagaci a komunikaci u společnosti Clever Decision. Cílem této práce je zhodnocení internetu jako marketingového média, které se v současnosti stává stále oblíbenějším. Přínos pak tvoří doporučení pro společnost Clever Decision, která by měla zlepšit její internetovou prezentaci a zvýšit efektivnost marketingových aktivit.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem založení internetového obchodu v podmínkách České republiky se zaměřením na veškeré složky tvorby e-shopu od prvotního ujasnění cílů přes získávání živnostenského oprávnění až po zpřístupnění obchodu uživatelům. Dále je v práci popsáno, jakými způsoby lze internetový obchod efektivně propagovat a jaké mohou vzniknout komplikace při jeho reálném provozování. Praktická část práce analyzuje již zaběhnutý e-shop www.gastrocom.cz.
Podnikatelský plán malé a střední firmy
Haláková, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce popisuje proces založení podnikání v České republice. Věnuje se legislativním podmínkám spojeným se zahájením podnikání a poskytuje shrnutí stavu českého podnikatelského prostředí ve srovnání s dalšími zeměmi. Dále poskytuje informace o zásadách tvorby podnikatelského plánu, o jeho výhodách a důležitých náležitostech. Praktická část představuje podnikatelský plán vytvořený na základě konkrétního podnikatelského záměru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.