Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Terletska, Svitlana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou společnost.
Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře
Blažek, Michal ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce na téma "Sociální sítě jako prostředek komunikace advokátní kanceláře" pojednává o marketingovém a komunikačním aspektu sociálních sítí na příkladu facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Cílem práce je zhodnotit, jaký vliv bude mít na firmu profil na sociální síti. V první, teoretické části, jsou stručně charakterizovány pojmy Marketing, Marketingový mix, Marketingová komunikace, On-line komunikace a především Sociální sítě. Z těchto novodobých internetových médií je nejvíce pozornosti věnováno sociální síti Facebook. V druhé, praktické části, je popsán proces založení a následná správa facebookového profilu Advokátní kanceláře Švehlík & Mikuláš. Na závěr dochází k zhodnocení jednotlivých metrik profilu a doporučení pro jejich zlepšení v rámci lepší ovladatelnosti a využitelnosti firemních profilů na Facebooku.
Use of enterprise social networks in company
Smitková, Kristína ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití firemních sociálních sítí ve společnosti a dopady jejich zavedení na procesy a zaměstnanců. V úvodní části je definován pojem sociální síť a možnosti jejího využití. Dále je přiblížen pojem firemní sociální sítě, popis jejich charakteristik. První kapitola poskytuje rovněž seznam nástrojů a funkcí sítí od různých prodejců. Podrobnější jsou popsány výhody a nevýhody pracovní sociální sítě Yammer, která patří mezi nejrozšířenější z nich a byla využita i v obchodním případě klienta společnosti Manica, kterým se zabývá praktická část práce. Přínosem práce je vytvořen přehled firemních sociálních sítí na trhu, tak i sumarizace dopadů, výhod a nevýhod, které zavedení firemní sociální sítě do společnosti přináší. Zobecněním nabytých poznatků lze dospět k variantám praktického uplatnění firemní sociální sítě v prostředí jakékoli organizace.
Práce na dálku -- současná situace v ČR
Helclová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce, zaměřená na práci na dálku (respektive práci z domova) a její současnou situaci v České republice, je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, seznámí čtenáře se zvoleným tématem. Vysvětluje základní pojmy, popisuje stanoviska Evropské unie k práci z domova a zabývá se její úpravou v českém zákoníku práce. Posláním této části práce je tedy podat obecnou charakteristiku práce na dálku, upozornit na existující technologie ve vzdáleném přístupu potřebné po práci na dálku a dále pak poukázat na výhody a přínosy (jakož i možná úskalí) při práci z domova jak pro zaměstnance, tak pro zaměstnavatele. Praktická část je zaměřena na příklad z praxe a zabývá se procesem zavádění a fungování konceptu práce z domova ve společnosti Microsoft. Součástí praktické části je také výzkum prováděný mezi zaměstnanci této společnosti. Cílem bakalářské práce je na základě teoretických a praktických poznatků této práce poskytnout doporučení pro majitele firem či manažery, kteří se chystají ve své firmě práci na dálku využít.
Návrh interního informačního systému
Kanta, Ondřej ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zaměřuje na vytvoření modelu podnikového interního informačního systému. Teoretická část charakterizuje možná rizika intranetu a zásady, na kterých by měl být založen. Praktická část obsahuje představení podniku, pro který byl formou případové studie intranet vytvořen, vlastní návrh a realizaci projektu, jeho následné vyhodnocení a výslednou definici modelu podnikového interního informačního systému vycházející ze získaných poznatků.
Využití cloudových aplikací v podnikání
Kilián, Richard ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce sleduje vývoj konceptu cloud computingu do dnešní podoby. V první části vymezuje cloud computing pomocí několika definic a shrnuje podstatné schopnosti této technologie. Druhá část uvádí případové studie použití cloudu v českých podnicích a hodnotí výhody a nevýhody konkrétního řešení. Třetí část prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu provedeného na toto téma mezi IT pracovníky soukromého sektoru v České republice.
Analýza malého internetového obchodu a jeho propagace
Henschová, Kristina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá analýzou malého internetového obchodu Náušnice od Tintiny. Nejprve představí samotný e-shop a seznámí s jeho historií. Další kapitola je věnována modulárnímu webovému redakčnímu systému Prestashop, tento redakční systém je určen pro správu elektronického obchodu. Čtvrtá kapitola analyzuje internetový obchod. Zodpovídá následující otázky: Jak e-shop vidí zákazníci? Jak ho vidí návštěvníci? Jaká je cílová skupina? Jaká je cena a marže? Jaké jsou silné a slabé stránky e-shopu, jeho příležitosti a jeho hrozby? Znají e-shop vyhledávače? Následující kapitola je o propagaci e-shopu. K propagaci byla využita sociální síť Facebook, dále Sklik.cz a slevové portály. Šestá kapitola vyhodnocuje propagace a srovnává jejich úspěšnost. Poslední kapitola formuluje doporučení především pro zkoumaný e-shop. Tyto doporučení jsou však snadno aplikovatelné i na podobné malé e-shopy, které se dopouštějí podobných chyb.
An analysis of the internet marketing of the corporation STUDENT AGENCY with focus on railway transport
Valková, Pavla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce pojednává o komunikační strategii společnosti STUDENT AGENCY. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti podnikající na internetu, její zhodnocení a uvedení návrhů a doporučení. V teoretické části práce je všeobecně vymezené podnikání na internetu a další specifika klasického a internetového marketingu. Praktická část obsahuje vymezení podnikatelského prostředí společností, včetně analýzy trhu a konkurence. Práce okrajově informuje o ostatních aktivitách skupiny STUDENT AGENCY, které se mimo dopravy týkají i cestovního ruchu. V práci jsou představené základní nástroje komunikačního mixu firmy a jeho hlavní nedostatky. Přínosem práce je především komplexní pohled na firmu a její marketingovou komunikaci, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav a budoucí vývoj firemní strategie.
Internetové zdroje headhuntingových firem
Koblížková, Petra ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá zdroji, které používají headhuntingové firmy pro výběr vhodných kandidátů. Nejdříve se čtenář v první kapitole seznámí s tím, jak headhuntingové společnosti fungují a jaké je zastoupení těchto firem na českém a světovém trhu. V následující kapitole jsou podrobně probrány nejdůležitější zdroje, které headhuntingové firmy používají, přičemž tyto zdroje byly rozděleny na skupiny aktivní a pasivní podle toho, zda kandidát práci aktivně sám hledá, nebo jestli je osloven headhunterem. V další kapitole je popsáno dotazníkové šetření, ve kterém autorka zkoumala, jaké jsou nejvyužívanější zdroje ze strany uchazečů o práci. Následně je vysvětleno, jak postupovat, aby se uchazeč stal pro headhuntera atraktivnějším, a jak si jeho zájem udržet. Výstupem této práce jsou pak doporučení optimálních zdrojů při vyhledávání kandidátů na různé pozice na základě porovnání zjištěných výsledků z dotazníkového šetření a metod, které využívají headhunteři.
Informační systémy MSP- aplikace ve společnosti STROJÍRNA Vehovský s.r.o.
Vehovská, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou informačních a komunikačních technologií, zejména pak jejich postavením ve společnosti a vlivem na světovou ekonomiku. Následně je práce zaměřena na funkcionalitu nejrozšířenějších aplikačních modulů informačních systémů a na podniky malé a střední velikosti, přičemž jsou zdůrazněny možnosti čerpání finanční podpory z fondů Evropské unie. Práce se orientuje na zavádění informačního systému v podniku a to jak z hlediska teoretického, tak následně praktického. Celý proces je předveden na příkladu společnosti STROJÍRNA Vehovský s.r.o. Závěrem hodnotím přínosy projektu, shrnuji závěry a vyvozuji důsledky zavedení ICT pro ostatní soudobé společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.