|
Obchvat obcí Želechovice nad Dřevnicí a Lípa
Škrabal, Jiří ; Nečas, Rudolf (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Práce je věnována vypracování studie severního obchvatu obcí Želechovice nad Dřevnicí a Lípa. Důvodem vypracování studie je dosavadní nadměrná intenzita provozu a s tím související intenzita hluku. Cílem práce je úbytek provozu v obcích a rychlejší a plynulejší průjezd dopravy směřující dále po I/49. V první fázi bylo navrženo 7 směrových variant a z nich vybrána jedna, která je dále zpracována ve dvou variantách.
|
|
Průtah silnice II/428 v Dětkovicích
Veselý, Libor ; Kosňovský, Michal (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem opravy průtahu silnice II/428 v obci Dětkovice a výstavbou nových chodníků a parkovacích stání podél této komunikace. Cílem práce je optimalizovat trasování průtahu silnice II/428 s ohledem na bezpečnost provozu, zajištění kvalitního odvodnění vozovky a umožnění vybudování nového chodníku. Navržený chodník zvýší komfort a bezpečí pohybu chodců v obci. Nově vzniklá parkovací stání zlepší situaci dopravy v klidu v obci.
|
| |
| |
| |
|
Parkování u nákupních center
Woldán, Pavel ; Všetečka, Martin (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována tématu parkování u nákupních center. Cílem je porovnat výpočet parkovacích stání na parkovišti dle ČSN 73 6110 s vlastním měřením. První část práce se zabývá popisem teoretického výpočtu dle ČSN 73 6110. Druhá část je zaměřena na vlastní měření a vyhodnocení dat. Závěrečná část práce je zaměřena na srovnání měření s výpočtem dle normy a jsou vytvořeny závěry z celé práce.
|
|
Generel bezbariérových tras ve městě Strážnici
Soukupová, Tereza ; Kosňovský, Michal (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním dokumentu Generel bezbariérových tras ve městě Strážnice. Teoretická část obsahuje podrobnější informace o bezbariérových prvcích a technických požadavcích bezbariérového užívání pozemních komunikací. Praktickou částí je vytvoření tří bezbariérových tras, které propojují důležité objekty ve Strážnici, analýza jednotlivých tras i důležitých objektů a návrh oprav.
|
|
Study of road I / 43 near the town of Štíty
Babík, Maroš ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
The goal of the diploma thesis is a study of the road I/43 near the town of Štíty. Štíty is situated in Olomouc region. It is situated 55 km north-west from Olomouc city. The reason for a study is processing and verification of the route in terms of its feasibility according to the current ČSN 73 6101, while respecting the interests of environmental protection and its binding to the communication network. The consideration has been taken to the nature reserve Selský les during projection. From several of the proposed variants came one result, which was processed in detail. All variants are heading through the undeveloped terriotry, where the crossings and relocations of the actual roads and water flows have been solved.
|
|
Studie MÚK Hodonín – západ
Dědič, Pavel ; Chaker, Manar (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním studie úpravy navrhované mimoúrovňové křižovatky Hodonín – západ, která je součástí plánované stavby dálnice D55. Důvodem úpravy je uvažované zrušení trasy obchvatu města Hodonín, který se napojuje na mimoúrovňovou křižovatku Hodonín – západ. Stávající návrh okružní mimoúrovňové křižovatky se nahradí novým řešením. Ze tří variant možných řešení se vybraly dvě, které zajistily dostatečnou přehlednost a zvýšení bezpečnosti křižovatek.
|
|
II/494 Vrbětice-Slavičín
Kuric, Filip ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve formě technické studie zabývá úpravou silnice II/494 mezi obcemi Vrbětice a Slavičín. Práce řeší úpravu silnice ve dvou navržených variantách. Varianta A je zpracována jako rekonstrukce silnice ve stávající trase komunikace. Varianta B řeší novostavbu silnice v novém směrovém vedení trasy. Důvodem úpravy komunikace je návrh vhodnějšího směrového a výškového vedení trasy v souladu s platnou normou, za účelem zvýšení komfortu a bezpečnosti na trase. Předmětem práce je také porovnání navrhnutých variant.
|