| |
|
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Tichý, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi Našim pro radost a Můj T-Mobile od společnosti T-Mobile a jejich využitím v marketingu. Nástrojem práce je rozbor jednotlivých mobilních aplikací, jejich funkcí, vývoje a služeb, které poskytují. Dále práce obsahuje dva typy šetření, jedno na základě rozhovorů s manažery, druhé na základě online dotazování uživatelů. Cílem práce je srovnání obou šetření a vydání doporučení pro budoucí vývoj aplikací. První část práce obsahuje důležité teoretické poznatky k tématu mobilního marketingu a mobilních aplikací. Podkladem pro tuto část jsou vědecké studie, odborné internetové zdroje a knižní zdroje. Druhá část práce je věnována společnosti T-Mobile a jejím aplikacím, rozhovorovému šetření, dotazníkovému šetření a následnému srovnání s doporučením pro společnost T-Mobile. V této části je vycházeno z polostrukturovaných rozhovorů s manažery společnosti T-Mobile a z online polostrukturovaného dotazníku s uživateli.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |