Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 114 záznamů.  začátekpředchozí114 - 114  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing a image značky adidas
Jíchová, Klára ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Horák, David (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii (plán)jednoho z leaderů na trhu sportovního oblečení a obuvi, na značku adidas. Kromě samotného uvedení společnosti adidas, jejích výrobků a marketingové komunikace, se práce zabývá i tím, jak spotřebitelé vnímají tuto značku, respektive jakou image si u nich vybudovala.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 114 záznamů.   začátekpředchozí114 - 114  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.