Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 128 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Heuristic algorithms in optimization
Šandera, Čeněk ; Popela, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
The thesis deals with stochastic programming and determining probability distributions which cause extreme optimal values (maximal or minimal) of an objective function. The probability distribution is determined by heuristic method, especially by genetic algorithms, where whole population approximates desired distribution. The first parts of the thesis describe mathematical and stochastic programming in general and also there are described various heuristic methods with emphasis on genetic algorithms. The goal of the diploma thesis is to create a program which tests the algorithm on linear and quadratic stochastic models.
Matematický model rozpočtu
Holá, Lucie ; Roupec, Jan (oponent) ; Popela, Pavel (vedoucí práce)
Smyslem této diplomové práce je původní aplikace optimalizačních modelů při řešení problému alokace mzdových prostředků na jednotlivých ústavech dané fakulty. Diplomová práce zahrnuje přehled souvisejících modelů lineárního, nelineárního, vícekriteriálního a pa-rametrického programování. Studovaná problematika je diskutována v širším kontextu rozdě-lování finančních prostředků z úrovně Rozpočtu České republiky, přes úrovně Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, vysoké školy, fakulty až po úroveň jednotlivých ústavů. Dů-raz je kladen na otázku stanovení vah výkonových kriterií pomocí kvantifikace obecných cílů.
Určení velikosti stavového prostoru
Rybanský, Marian ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat a ohodnotit vhodné metody na určení velikosti stavového prostoru. Stavový prostor vytvoříme pomocí programu (generátoru), který ze vstupních hodnot a předpisů (modelu) vygeneruje stavový prostor. K objektivnímu posouzení klasifikujeme stavové prostory na základě jejich parametrů. Klasifikovaný stavový prostor zařadíme do určité třídy, v jejímž vymezení provedeme hodnocení metody.
On-line počítačové hry
Žamberský, Zdeněk ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá on-line počítačovými hrami, přesněji webovými hrami. První část je věnována popisu jednotlivých technologií, použitelných pro tvorbu webových her. Další 2 kapitoly jsou věnovány ukázkovým aplikacím, vytvořeným v rámci bakalářské práce.
Počítačové hry s technologií Unreal Engine
Hamal, Jakub ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je seznámení a popis technologie Unreal Engine 3. Jedná se o technologii, která je využívána k vytváření her a aplikací pro různé platformy. Tato práce se zabývá tvorbou her pro PC. V první části práce jsou vysvětleny techniky, použité v Unreal Engine 3, v druhé je popsáno vývojové prostředí Unreal Development Kit a jak s ním pracovat. Poslední část se zabývá vytvořením ukázkové aplikace, ve které jsou předvedeny techniky popsané v prvních dvou kapitolách.
Vývoj aplikací s využitrím grafického vývojového prostředí Irrlicht Engine
Balcárek, Daniel ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámení se s grafickým vývojovým prostředím Irrlicht engine a následné vyvinutí ukázkové aplikace se zaměřením na Ústav automatizace a informatiky Fakulty strojního inženýrství. V první části se práce věnuje historii a nejdůležitějším součástem engine k tvorbě 3D aplikace. V druhé části je popsána tvorba 3D aplikace s využitím dostupných nástrojů pro tvorbu grafiky.
Tvorba aplikací pro Android ve vývojovém prostředí Eclipse
Kováč, Robert ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je představení a popis platformy pro mobilní zařízení Android. V první části je seznámení s operačním systémem Android, jeho historie, architektura, verze a konkurenční platformy. Další část popisuje nástroje, které se nejčastěji používají při vyvíjení aplikací pro tento systém a poslední část se zabývá praktickým návrhem a sestavením ukázkové aplikace.
Návrh jednoduché MIDI sítě
Lečbych, Jakub ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je porovnání výhod a nevýhod digitálního zpracování zvuku. Práce se zabývá jednak generováním signálu, editací, záznamem a masteringem. Na problematiku pohlíží očima zvukaře, nikoli umělce. Obsahuje také recenze produktů velkých světových firem. Cílem bakalářské práce je navrhnout jednoduchou MIDI síť, ve které je audiosignál generován a editován digitálně, ovšem výsledný zvuk má charakteristické teplé vlastnosti analogového syntezátoru.
Informační a propagační portál ústavu
Kozák, Roman ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací nového informačního a propagačního portálu Ústavu automatizace a informatiky, který bude poskytovat informace stávajícím studentům, zájemcům o studium i široké veřejnosti. Jeho součástí bude i systém pro správu obsahu.
Tvorba počítačových her s využitím technologie XNA
Rojíček, Vojtěch ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s historií a teorií obklopující herní průmysl a následně vypracovat ukázkové herní aplikace pro platformu počítačů s využitím XNA. Tyto ukázky budou posléze zdarma ke stažení na webových stránkách Ústavu automatizace a informatiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 128 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.