Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie vstupu na zahraniční trh
Kalista, Pavel ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku výběru vhodného trhu pro zahraniční expanzi podnikatelského projektu. Její hlavní částí je stanovení správné strategie vstupu na zahraniční trhy, která se skládá z internacionalizační strategie, strategie volby vstupu na zahraniční trh a strategie mezinárodního podnikového řízení. Na základě této strategie pak byla určena kritéria pro hodnocení potenciálu vybraných trhů, která byla následně použita při jejich analýze.
Srovnání CSR aktivit firem působících na českém trhu a jejich přínos pro veřejnost
Říhová, Lucie ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení společenské odpovědnosti firem Starbucks a Tchibo. K tomuto účelu je použita analýza CSR aktivit zmíněných společností. Součástí práce je také vlastní výzkum ve formě dotazníkového šetření, které zjišťuje vnímání společenské odpovědnosti širokou veřejností a její vztah k těmto aktivitám. Úvodní část práce podává teoretický základ k problematice, načež dvě následující kapitoly jsou věnovány společnostem Starbucks a Tchibo. V závěrečné kapitole nalezneme vyhodnocený výzkum.
Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Khomutova, Sofia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu.  V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve představena situační analýza, kde kromě PEST analýzy a Porterové analýzy 5 sil je provedena analýza konkurence a analýza zákazníků. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který obsahuje základní strategie S-T-P a marketingový mix.
Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh
Kovářová, Alena ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce "Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh" se zabývá analýzou mexického pivovarnického trhu a poukazuje na zásadní faktory, které je nutné zvažovat při vstupu na daný trh. V první kapitole rozebírá teoretická hlediska, která musí firma zvážit, pokud chce na zahraniční trh vstoupit a shrnuje aktuální situaci na světovém pivovarnickém trhu. Ve druhé kapitole je blíže prozkoumán mexický pivovarnický trh, základní ukazatele spotřeby a hlavní hráči na trhu figurující. Třetí kapitola rozebírá blíže možnost vstupu na mexický trh pro společnost Pivovary Staropramen. Navrhuje způsoby, které mohou dopomoci firmě k úspěšnému průniku na tento trh.
Investigating Risk-On, Risk-Off patterns in global financial markets
Tročil, Jan ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Vanduffel, Steven (oponent)
Cílem této práce je analyzovat zvýšení korelace mezi čtyřmi hlavními skupinami aktiv (státní dluhopisy, akciové indexy, komodity a měny) od začátku Ekonomické krize až do července 2014. Zvýšená korelace se nazývá Risk-On Risk-Off (RORO) a je spojena s problémy pro investory, kteří selhávají při sestavování na risk orientovaného portfolia a místo toho se soustředí na minimalizaci ztráty. Metody využité při analýze korelace jsou index Absolutní Průměrné Hodnoty (AAVI) a Heat-map analýza. AAVI transformuje korelační matice do jednoho čísla a zkoumá intenzitu jednotlivých korelací. Heat-mapa studuje vztah mezi dvěma různými aktivy. Z výsledků této studie bylo zřejmé, že RORO efekt byl přítomen v průběhu Ekonomické krize s dosud nepozorovanou intenzitou, ale také že hodnoty z června 2014 se již blížili hodnotám pozorovaným před začátkem Ekonomické krize.
Financování exportu vybraného českého podniku
Tročil, Jan ; Nejedlý, Michal (vedoucí práce) ; Pavlík, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nejčastěji využívané platební podmínky v mezinárodním obchodě, možnosti financování exportu a instituce, které nabízejí své produkty pro zajištění a financování potřeb kontraktu. První část je zaměřena na platební podmínky, vyskytující se v mezinárodním obchodě. V druhé části jsou rozvedeny nejčastěji využívané metody financování. Dále jsou představeny komerční a státní instituce, které nabízejí své produkty exportujícím podnikům. V praktické části jsou na příkladu Ege, spol. s r.o. zhodnoceny konkrétní využívané metody a nejčastější postupy při financování a zajišťování kontraktu. V závěru jsou poté tyto postupy zhodnoceny a vysvětleny případná stanoviska k využívaným postupům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.