Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohled do budoucnosti tělesné výchovy jako předmětu vyučovaného na základních školách
Dostál, Marek ; Tilinger, Pavel (vedoucí práce) ; Lejčarová, Alena (oponent)
Název Pohled do budoucnosti tělesné yýchovv jako předmětu yyučovaného na základních školách Cíle práce: Cílem této práce je vytvořit prognózu vývoje školní tělesné výchovy na základních školách v období 2005-2010. Metoda: Do výzkumu bylo zahrnuto 87 respondentů. Ti vyučují tělesnou výchovu na 2. stupni základních škol jihomoravského kraje. Jako nástroj sběru dat byl vytvořen dotazník, který byl rozeslán elektronickou poštou na všechny uvedené školy. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že tělesná výchova bude i nadále směřovat k upevňování zdraví a vytváření kladného vztahu k pohybu. Materiální podmínky a kvalita vzdělání pedagogů budou nejdůležitějšími činiteli ovlivňujícími školní tělesnou výchovu. Klíčová slova: tělesná výchova, rámcové vzdělávací programy, zdraví, pohyb, sport 2
Hledání nejkratší cesty pomocí mravenčích kolonií - Java implementace
Dostál, Marek ; Miškařík, Kamil (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hledáním nejkratší cesty pomocí mravenčích algoritmů. V teoretické části jsou popsány mravenčí algoritmy. V praktické části jsou zvoleny tyto algoritmy pro návrh a implementaci hledání nejkratší cesty v jazyce Java.
Adobe Flash – interaktivní prezentace (optimalizace)
Dostál, Marek ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je základní popis vybraných optimalizačních metod. Tvorba dvou demo aplikací pro numerickou optimalizaci a tří demo aplikací pro soft-computing optimalizaci. Vytvořené aplikace by měly obsahovat nápovědu, stručně popisující příslušnou metodu. Vytvoření e-dokumentace k aplikacím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.