| |
|
Zhodnocení hospodaření obce
Blahová, Markéta ; Uhlík, Josef (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí finanční situaci obce Ratíškovice v letech 2005 – 2008. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, druhá část obsahuje údaje o obci a obecním úřadě Ratíškovice, třetí část analyzuje a hodnotí rozpočty obce posledních čtyř let. Poslední část obsahuje návrhy na zlepšení hospodaření obce.
|
| |
|
Výuka dělitelnosti na základní škole z pohledu začínajícího učitele
BLÁHOVÁ, Markéta
Cílem mé diplomové práce je analyzovat učebnice a na základě toho sestavit přípravy na vyučování dělitelnosti na základní škole. Diplomová práce je členěna do šesti kapitol včetně úvodu a závěru. Druhá kapitola obsahuje teoretické poznatky z nastudované literatury. Ve třetí kapitole je uvedena analýza vybraných učebnic. Ve čtvrté kapitole jsou popsány přípravy na vyučování. Následující kapitola pak obsahuje zhodnocení výuky podle vytvořených příprav.
|
|
Industriální prvky v interiéru
Bláhová, Markéta
Bakalářská práce se zabývá industriálním stylem v interiéru, průmyslovým dědictvím a konverzí budov. První část popisuje historii průmyslové revoluce, její vlivy na společnost a současnou architekturu industriálních staveb. Druhá část práce je věnována pojmu konverze. Následující kapitoly uvádějí příklady industriálního stylu v interiéru, historii a vývoj loftu. Dále popisují charakteristické aspekty tohoto prostředí a industriální předměty používané v současnosti. Cílem práce je hodnocení interiérů zařízených v industriálním stylu.
|
|
Diagnostické testy z algebry pro 8. ročník základní školy
BLÁHOVÁ, Markéta
Cílem mé bakalářské práce je vytvořit ucelený materiál z algebry pro interaktivní testování žáků v 8. ročníku základní školy, s podporou počítače. Bakalářská práce je členěna do osmi kapitol včetně úvodu a závěru. Druhá kapitola obsahuje teoretické poznatky z nastudované literatury podstatné pro tvorbu testů. Ve třetí kapitole je uvedena analýza učebnic a sbírek úloh. Ve čtvrté kapitole je popsán systém, ve kterém jsou testy vytvořené. Následující kapitola pak obsahuje charakteristiku v testech použitých typů úloh. V další kapitole jsou rozebrány jednotlivé úlohy z vytvořených testů. Předposlední kapitola je věnována pilotnímu testování na gymnáziu.
|