Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  předchozí11 - 11  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití komunikačních kanálů v přímém marketingu
Žižková, Zuzana ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Petrová, Eva (oponent)
Cílem bakalářské práce je přiblížit, co je to komunikace, jak se dá využívat v oblasti přímého marketingu a jak je důležitá pro celkový úspěch společnosti. Práce popisuje nástroje a druhy komunikace, komunikační mix a nové trendy, které ji ovlivňují. Dále se zabývá samotným přímým marketingem a porovnáním jeho úspěšnosti vzhledem k ostatním marketingovým technikám. Na závěr uvádí praktický příklad přístupu ke komunikaci ve výrobním podniku a navrhuje způsob jeho zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   předchozí11 - 11  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.