Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývozní strategie Plzeňského Prazdroje, a.s.
Křečková, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Bakalářská práce analyzuje vývozní strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, stručná charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor současné vývozní strategie firmy. Důraz je kladen na mezinárodní marketingovou strategii prémiové značky, piva Pilsner Urquell. Třetí kapitola je zaměřena na rozbor a vyhodnocení exportní strategie společnosti do severských zemí. Podrobná analýza se věnuje švédskému a finskému trhu.
Mezinárodní strategie plzeňských pivovarů
Švábková, Eva ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce analyzuje mezinárodní strategii značky Pilsner Urquell. Práce sleduje pozici této značky jak na světovém trhu, tak v portfoliu pivních značek SABMiller. V obsahu práce nechybí charakteristika cílového zákazníka či positioningu značky, podrobně je popsána cenová, výrobková i komunikační politika. Marketingová strategie je aplikována na konkrétní trhy. Na závěr práce je provedeno vyhodnocení marketingového výzkumu povědomí o značce Pilsner Urquell v oblasti severní Itálie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.