Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ekonomické a právní aspekty zakázaných typů reklam
Kalinová, Petra
Kalinová P. Ekonomické a právní aspekty zakázaných typů reklam. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce je zaměřena na zakázané typy reklam, charakterizuje re-klamu a popisuje její vývoj. Zvláštní pozornost je věnována problematice product placementu a jeho vnímání veřejností. Práce je rozdělena na dvě části. V rešeršní části je zpracována právní úprava týkající se zkoumané problematiky. Dále jsou rozebrány judikáty nejznámějších případů zakázaných reklam. V aplikační části práce jsou zjišťovány ekonomické aspekty zakázaných typů reklam. Byla prove-dena komparace údajů získaných vlastním výzkumem s předem stanovenými hy-potézami. Na základě dotazníkového šetření a řízených rozhovorů bylo zjištěno, že respondenti vnímají vytvoření a odvysílání kontroverzní reklamy jako promyš-lený marketingový tah ze strany výrobce. Product placement je vnímán pozitivně pouze za předpokladu, že je v audiovizuálním díle zařazen přirozenou a nenásil-nou formou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.