Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Včelaření jako zájmová aktivita pro mladistvé ve Vazební věznici a ústavu pro výkon zabezpečovací detence Brno
Stehlíková, Lada
V bakalářské práci je zpracováno téma zájmové aktivity pro mladistvé ve Vazební věznici a ústavu pro výkon zabezpečovací detence Brno (dále VVaÚpVZD Brno). V teoretické části je jedním z cílů charakterizovat resocializační proces, jakož-to jeden z cílů vězeňské služby a popsat práci jednotlivých pracovníků, kteří se na resocializaci vězňů podílejí. Dalším cílem teoretické části je představit věznice pro mladistvé a věznice s odděleními pro mladistvé a charakterizovat programy zacházení, které jsou základním nástrojem pro resocializaci vězňů. Jedním z druhů programu zacházení jsou zájmové aktivity, které jsou specifikovány v poslední kapitole teoretické části. Materiály použité v teoretické části jsou zejména odborné zdroje v tištěné i elektronické podobě, dále legislativní dokumenty vztahující se k problematice vězeňství a interní materiály Vězeňské služby ČR. Metodou zpracování teoretické části je pak analýza, syntéza a komparace použitých zdrojů. Cílem praktické části bakalářské práce je navrhnout novou zájmovou aktivitu pro mladistvé vězně, konkrétně pak program zaměřený na včelaření. Dílčím cílem je představení programů zacházení s mladistvými ve VVaÚpVZD Brno a zájmové aktivity pro mladistvé ve VVaÚpVZD Brno. Pro zpracovávání praktické části jsem využila interní dokumentaci zařízení, znalosti získané studiem, odborné knihy a časopisy o včelaření a vlastní praktické zkušenosti.
Možnosti využívání volného času odsouzenými ve výkonu trestu odnětí svobody
KOHOUT, Petr
Práce se zabývá možnostmi využívání volného času ve věznicích. Volný čas je vyplňován volnočasovými aktivitami, které vycházejí z programů zacházení a jsou specifické pro výkon trestu odnětí svobody. Práce z části popisuje oblasti, do kterých se rozdělují jednotlivé volnočasové aktivity ve věznicích. Jednotlivé volnočasové aktivity jsou specifikovány pro věznici Plzeň. Přibližuje volnočasové aktivity z oblastí pracovních, vzdělávacích, výchovných a zájmových. Práce je teoretického rázu s doplněním rozhovorů s jednotlivými odsouzenými. Rozhovory neslouží jako výzkum, ale snaží se přiblížit využívání a kvalitu volného času z pohledu odsouzených. Z rozhovorů je patrné, že jsou odsouzení s nabízenými aktivitami ve věznici Plzeň spokojeni.
Volnočasové aktivity pro žáky 1. stupně základních škol ve městě a na venkově
NĚMEČKOVÁ, Hana
Tato diplomová práce se věnuje organizovaným zájmovým aktivitám dětí mladšího školního věku, tj. ve věku 6 11 let, ve městě a na vesnici. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti volného času, funkcemi volného času, životním stylem a zájmy, zájmovou činností a faktory ovlivňujícími volný čas dětí. Praktická část se věnuje konkrétní nabídce volnočasových aktivit na venkově a ve městě ve vybraných lokalitách. Zjišťuje spokojenost rodičů s nabídkou volnočasových aktivit, popisuje nabídku volnočasových aktivit v konkrétních lokalitách a ukazuje, jaké aktivity děti navštěvují. Současně naznačuje i souvislost se vzděláním rodičů.
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita
ŠIMOTOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá možnostmi hudebního vzdělávání v domech dětí a mládeže v jižních Čechách. Zaměřili jsme se na nabídku hudebních aktivit, materiální vybavení, formy výuky a možnosti prezentace výsledků práce. Dále se v práci uvádí srovnání se soukromou hudební školou Yamaha, která působí v pěti jihočeských městech a je tedy konkurencí hudební výuce v domech dětí a mládeže. V příloze jsou uvedeny fotografie a jiné další materiály, které dokreslují zpracované téma.
Preference zájmových aktivit u studentů středních zdravotnických škol
POLÍVKOVÁ, Radka
V teoretické části diplomové práce se zabývám zájmovými aktivitami studentů a faktory, které je ovlivňují. V empirické části diplomové práce jsem zjišťovala informace o zájmových aktivitách studentů ve volném čase, spokojenost studentů se zájmovými aktivitami pořádaných na zdravotnických školách a jejich účast na těchto aktivitách. Cílem mé práce bylo zjištění, které zájmové aktivity patří mezi oblíbené a neoblíbené. Byly stanoveny tři hypotézy. Jako výzkumnou techniku jsem zvolila dotazník. Výzkum byl prováděn na zdravotnických školách. Cíle mé práce byly splněny. Hypotézy byly potvrzeny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.