Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výchova ke zdraví a strategie výuky duševní hygieny ve škole.
FUKEROVÁ, Hana
Práce se zabývá otázkou duševní hygieny v České republice. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky o zdraví jako celku i jeho jednotlivých složkách a vlivy, které na člověka působí. Dále stručně charakterizuje věkovou skupinu pubescentů, především z psychologického hlediska. Praktická část obsahuje metodický program výuky duševní hygieny, který je vytvořený pro druhý stupeň ZŠ. Samotné sestavení programu, stejně tak jako jeho účinnost, vychází z použitých metod {--} intervenční metoda, dotazování, pozorování, projektivní technika. Program je vytvořený na 10 setkání a i přesto výsledky ukazují jeho účinnost i při krátkodobém působení edukátora. K výrazné změně došlo u žáků v oblasti sebehodnocení. Žáci také přeskládali životní hodnoty, rozšířili si vědomosti a dovednosti v mezilidských vztazích a získali přehled o nových možnostech pohybových aktivit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.