Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti využití textilních materiálů v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ
DOLANOVÁ, Klára
Tématem diplomové práce jsou "Možnosti využití textilních materiálů v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ". Teoretická část je věnována historickému původu a vývoji textilií, přehledu textilních technik, jejich třídění a využití především s žáky na 1. stupni ZŠ. Zabývá se také projektovou metodou a pojetí, cíli a výstupními kompetencemi žáka 1. stupně školy v technické výchově podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V praktické části jsou navrženy textilní techniky, které jsou zpracovány do podoby originálních projektů výuky. Funkčnost projektů byla zjišťována pomocí dotazníků určených pro učitele na 1. stupni ZŠ. Některé z projektů byly realizované ve výuce v 2., 3. a 4. ročníku ZŠ.
Tvorba prezentací jako výukových materiálů pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
KAHOVCOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá vytvořením prezentací k tematickému okruhu Využití digitálních technologií ze vzdělávací oblasti Člověk a svět práce a didaktickým zpracováním tohoto tematického okruhu. Konkrétně témat Periferní zařízení počítače a Digitální fotoaparát. V teoretické části je popsána charakteristika vzdělávací oblasti Člověk a svět práce a didaktická technika potřebná k danému tématu. Dále se v teorii zabývám, jak lze využít počítač ve škole, a jak se dají zahrnout prezentace do výuky z hlediska koncepce tzv. uživatelského pojetí obsahu i výuky technických předmětů. V praktické části se pak zabývám návrhem výuky jednotlivých částí témat Periferní zařízení počítače a Digitální fotoaparát. K potřebným teoretickým znalostem jsou vytvořeny prezentace a dále je zpracovaná metodika výuky jednotlivých témat. Metodika je vytvořena tak, že navrhuje různé způsoby práce žáků a výukové materiály. Dále práce obsahuje praktické ověření části tohoto návrhu na základní škole. Práce poskytuje návod, jakým způsobem vyučovat tématický okruh Využití digitálních technologií zvláště pro studenty technické výchovy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.