Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínos pro interní komunikaci
Svobodová, Aneta ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
V současnosti, kdy jsou sociální sítě určitým fenoménem doby, patří vnitropodnikové sítě stále k méně známým nástrojům pro zvýšení efektivity komunikace uvnitř firmy. Tato práce se zabývá možnostmi využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínosem pro interní komunikaci. V první části jsou popsány sociální sítě obecně, poté se práce zaměřuje na vnitropodnikové sítě, konkrétně na interní síť Yammer. Popisuje jeho základní funkce a rozebírá jeho přínos pro firmy. Praktická část se zabývá způsobem jeho využití v prostředí firem a na základě dotazníkového šetření je analyzována míra jeho rozšíření a postoj uživatelů k jeho využití v konkrétním firemním prostředí. V závěru práce nabídnu možnost jeho využití v rámci VŠE. Cílem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou vnitropodnikové sítě Yammer, s jeho výhodami či nedostatky a tím mu nabídnout jednu z možností řešení při výběru vhodného nástroje pro efektivní interní komunikaci.
Podnikatelský plán: Možnosti zavedení vnitropodnikových socialnich sítí na českých vysokých školách
Šándor, Peter ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této práce je zmapovat vzdělávací prostředí a trendy relevantní pro zavedení interních sociálních sítí na českých vysokých školách. Na základě těchto poznatků vypracovat podnikatelský plán pro zahájení interních sociálních sítí na českých veřejných vysokých školách. První část se zabývá teoretickými východisky tvorby podnikatelského plánu, jakož i jeho použitím, formou a strukturou. Dále zobrazuje IT technologie v současné době využívané vysokými školami a popisuje implementaci a adaptaci vnitřních sociálních sítí. Druhá část je zaměřena na vypracování konkrétního podnikatelského plánu pro společnost Hungry Gecko se zaměřením na poskytování univerzitních sociálních sítí. Celý podnikatelský plán je založen na provedeném průzkumu trhu a kvantifikován ve finančním plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.