Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
RESILIENCE DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU V RŮZNÝCH TYPECH MATEŘSKÝCH ŠKOL
Frídová, Denisa ; Švandová, Martina (vedoucí práce) ; Krejčová, Kristýna (oponent)
Teoretická část Teoretická část se zabývá resiliencí dětí předškolního věku. Seznamuje čtenáře s pojmem resilience, s faktory, které resilienci ovlivňují. Je zde popsán vývoj resilience v kontextu vývoje dítěte. Další část je věnována popisu vlastností resilience, které jsou stěžejní pro tento výzkum. Důležitou součástí jsou rady a tipy pro rodiče i učitele, jak tyto vlastnosti psychické odolnosti posilovat a rozvíjet. Poslední část teoretické části je věnována popisu mateřských škol, legislativě, která se předškolním vzděláváním zabývá, a popisem státní, soukromé a lesní mateřské školy. Empirická část Empirická část se zabývá zjišťováním vlastností resilience v soukromých, státních a lesních mateřských školách. Zjišťuje, zda se liší pohled rodičů a učitelů na iniciativu, seberegulaci a navazování vazeb a vztahů u dětí v různých typech mateřských škol. Klíčová slova resilience, psychická odolnost, dítě předškolního věku, iniciativa, seberegulace, vazby a vztahy, mateřská škola

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.