Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výběr dodavatele reklamních předmětů v mezinárodní společnosti
Matura, Marek ; Fotr, Jiří (vedoucí práce) ; Špaček, Miroslav (oponent)
Předmět práce představuje analýza a řešení rozhodovacího problému "výběr dodavatele reklamních předmětů v mezinárodní společnosti" při využití metod vícekriteriálního rozhodování při respektování rizika v rozhodování. Cílem práce je výběr vhodného dodavatele a poskytnutí doporučení managementu společnosti pro řešení obdobných rozhodovacích problémů. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o metodách a postupech rozhodovací analýzy, které jsou poté v praktické části aplikovány na konkrétní projekt s cílem optimalizovat rozhodovací proces a nalézt nejlepší variantu rozhodování. V závěru jsou poskytnuta doporučení pro řešení obdobného problému v budoucnu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.