Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současná výtvarná reklamní fotografie v ČR
Stejskalová, Eliška ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Portel, Robert (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tendencemi současné výtvarné reklamní fotografie, vyplývajících z výsledků kvalitativně kvantitativního výzkumu. Teoretická část je zaměřena na výchozí problematiku médií, psychologie reklamy. Stěžejní částí je prostředek fotografie, vizuální a technické prvky, z kterých se obraz skládá a jejich psychologickým působením na spotřebitele. Segmentace trhu předkládá informace o prostředí, kde se výtvarná reklamní fotografie vyskytuje, kdo je jejím zadavatelem a na které spotřebitele cílí. Praktická část obsahuje výzkum sledující opakující se prvky, které na základě poznatků z první části hodnotí a interpretuje.
Ilustrace pro děti očima dětí mladšího školního věku v rámci PVČ
VAŇÁSKOVÁ, Lenka
Práce se zabývá ilustrací pro děti a jejím vnímáním dětmi mladšího školního věku v rámci pedagogiky volného času. Práce sestává ze dvou částí, a to části praktické a teoretické. Teoretická část charakterizuje mladší školní věk z pohledu vývojové psychologie a činitele podílející se na výchově a volnočasovém zaměření dítěte. Dále je zde představena ilustrace jako součást umění, její historický vývoj a vývoj české ilustrace pro děti. Zmíněna je také osobnost ilustrátora, jeho výtvarná řeč a v neposlední řadě jsou v práci představeni významní ilustrátoři 20. století a jejich tvorba určená dětem. Praktická část je zaměřena na realizaci projektu, která sestává ze dvou hlavních částí. První část tvoří aktivity související s literaturou a s ilustracemi pro děti, které jsou podkladem pro kvalitativní výzkum. V druhé části je prostřednictvím rozhovoru u dětí zjišťováno, jak vnímají jednotlivé oblastí vztahující se k ilustraci a její výtvarné formě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.