Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Typologie rekreačních středisek v turistické oblasti Střední Čechy - jihovýchod
TOMANOVÁ, Lucie
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v turistické oblasti Střední Čechy - jihovýchod. Dále na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu, který by uspokojil potřeby a přání návštěvníků a zvýšil atraktivnost území. Vedlejším cílem práce je zjistit potřeby a požadavky návštěvníků v turistické oblasti Střední Čechy {--} jihovýchod na základě vlastního dotazníkového šetření a analyzovat nabídku produktů cestovního ruchu ve vybraném středisku letní rekreace u vody Nová Živohošť na Slapské přehradě. Vlastní dotazníkové šetření v rekreačním areálu Nová Živohošť potvrdilo dvě zvolené pracovní hypotézy - většina návštěvníků areálu pochází ze Středních Čech a kvalita ubytovacích zařízení v areálu je nedostačující. Na základě výsledků vlastního dotazníkového šetření v rekreačním areálu a odpovědí návštěvníků byla navrhnuta optimální nabídka cestovního ruchu v rekreačním areálu Nová Živohošť. Pro doplnění a ucelení nabídky cestovního ruchu byl také navržen nový produkt cestovního ruchu cyklotrasa "Krásy Neveklovska na kole".
Typologie rekreačních středisek v turistické oblasti Jeseníky
URBÁNKOVÁ, Tereza
Cílem práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném území. Na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu.
Analýza druhů a forem cestovního ruchu ve zvolené oblasti - Veselsko
HŘIBOVÁ, Jitka
Bakalářská práce se zabývá analýzou cestovního ruchu ve zvolené oblasti {--} Veselsko. Je zaměřena na druhy a formy cestovního ruchu, které se v této oblasti vyskytují. Cílem práce bylo tyto druhy a formy analyzovat a navrhnout změny, které by napomohly k větší návštěvnosti Veselska. Dále na základě primárních dat z dotazníkového šetření navrhnout inovaci stávající nabídky, zodpovědět zvolené hypotézy a připravit produktový balíček, jež by mohl být pro potencionální návštěvníky zajímavý.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.