Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budova autobusového terminálu - statické řešení
Fišman, David ; Jurík,, Michal (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stavebním a konstrukčním řešením projektu autobusového terminálu v Liberci. Budova je tvořena třemi podlažími s různou funkcí. Z hlediska konstrukčního tvaru je budova po celé délce tvořena průřezem dvoupatrové, nesymetrické, oboustranně zavěšené konzoly. Hlavní nosná konstrukce střechy se po celém svém obvodu podílí na únosnosti níže položeného stropu pomocí soustavy táhel. Návrh byl založen na studii proveditelnosti projektu, která stanovila koncepci vzhledu konstrukce. Hlavním cílem práce byl návrh řešení nosné konstrukce, provedení statické analýzy, dimenzování a posouzení metodou mezních stavů dle odpovídajících ČSN EN. Výsledné řešení nosné konstrukce kombinuje zejména železobetonové prvky, které jsou dále vhodně doplněny o montované prvky ocelové. Železobetonové konstrukce jsou ve výsledném řešení prováděny z části monoliticky a z části formou prefabrikace. Pro nejvíce zatížený konzolový průvlak střechy byla navržena železobetonová a předpjatá varianta. Práce byla ve svém rozsahu zhotovena v BIM kompatibilním provedení.
Budova autobusového terminálu - statické řešení
Fišman, David ; Jurík,, Michal (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stavebním a konstrukčním řešením projektu autobusového terminálu v Liberci. Budova je tvořena třemi podlažími s různou funkcí. Z hlediska konstrukčního tvaru je budova po celé délce tvořena průřezem dvoupatrové, nesymetrické, oboustranně zavěšené konzoly. Hlavní nosná konstrukce střechy se po celém svém obvodu podílí na únosnosti níže položeného stropu pomocí soustavy táhel. Návrh byl založen na studii proveditelnosti projektu, která stanovila koncepci vzhledu konstrukce. Hlavním cílem práce byl návrh řešení nosné konstrukce, provedení statické analýzy, dimenzování a posouzení metodou mezních stavů dle odpovídajících ČSN EN. Výsledné řešení nosné konstrukce kombinuje zejména železobetonové prvky, které jsou dále vhodně doplněny o montované prvky ocelové. Železobetonové konstrukce jsou ve výsledném řešení prováděny z části monoliticky a z části formou prefabrikace. Pro nejvíce zatížený konzolový průvlak střechy byla navržena železobetonová a předpjatá varianta. Práce byla ve svém rozsahu zhotovena v BIM kompatibilním provedení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.