Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
E-Government v české daňové správě
Plaček, Tomáš ; Rašovský, Evžen (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem „e-Government“. Vysvětluje základní principy elektronické komunikace se státní správou, řeší otázku bezpečnosti informací, které jsou odesílány úřadům pomocí internetu a také objasňuje možnosti přístupu pro firmy i pro občany. Jsou zde popsány služby, které e-Government nabízí, a to především v oblasti daňové správy a daňových institucí. Součásti práce je i průzkum o využívání služeb e Governmentu mezi firmami.
E-Government v české daňové správě
Plaček, Tomáš ; Rašovský, Evžen (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem „e-Government“. Vysvětluje základní principy elektronické komunikace se státní správou, řeší otázku bezpečnosti informací, které jsou odesílány úřadům pomocí internetu a také objasňuje možnosti přístupu pro firmy i pro občany. Jsou zde popsány služby, které e-Government nabízí, a to především v oblasti daňové správy a daňových institucí. Součásti práce je i průzkum o využívání služeb e Governmentu mezi firmami.
Elektronická komunikace se správcem daně
Hajdušek, Tomáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Vodička, Milan (oponent)
Práce se zabývá tématem elektronické komunikace se správcem daně. V teoretické části je nejprve provedena rešerše prací a čtenář je seznámen s vývojem e-Governmentu do dnešní podoby. Dále je komplexně představena legislativa ohledně elektronické komunikace se správcem daně a její možné změny do budoucna. Teoretická část práce je zakončena statistikami ohledně elektronické komunikace se správcem daně a srovnáním situace v České republice se situací v ostatních zemích Evropské unie. V praktické části je jako hlavní výstup práce sestaven soubor doporučených postupů, kterými by se měli daňoví poradci při používání elektronické komunikace řídit. Zároveň praktická část obsahuje dotazníkové šetření a statistickou získaných dat. Dotazníkové šetření je unikátní tím, že respondenty jsou pouze daňoví poradci. Na základě dotazníkového šetření byly na závěr práce zhodnoceny přínosy a nedostatky elektronické komunikace se správcem daně a navrženy možné kroky k jejímu zefektivnění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.