Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Reklama a postoje spotřebitelů
Timková, Kristýna
Tato bakalářská práce Reklama a postoje spotřebitelů se dělí na dva celistvé celky, kterými jsou teoretická část a praktická část. Nejprve se v úvodu práce seznámíme s jejím tématem, cílem a strukturou. V první části, která je nazvaná teoretická, se budeme blíže zabývat nejen samotnou reklamou, ale i spotřebitelským chováním, neboť bez spotřebitelů by reklamy nebylo zapotřebí. Ve druhé části, která je nazvaná praktická, se pak podíváme na použitou metodologii pro marketingový výzkum a vyhodnocení dotazníku, který byl vyhotoven pro potřeby této práce a který zkoumal názory studentů z Mendelovy univerzity v Brně z Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií na dnešní reklamy. Co si dnešní mladí lidé vlastně myslí o reklamách? Jaké názory na ně mají? Sledují je, či nikolivěk?
Reklama a postoje spotřebitelů
Timková, Kristýna
Tato bakalářská práce Reklama a postoje spotřebitelů se dělí na dva celistvé celky, kterými jsou teoretická část a praktická část. Nejprve se v úvodu práce seznámíme s jejím tématem, cílem a strukturou. V první části, která je nazvaná teoretická, se budeme blíže zabývat nejen samotnou reklamou, ale i spotřebitelským chováním, neboť bez spotřebitelů by reklamy nebylo zapotřebí. Ve druhé části, která je nazvaná praktická, se pak podíváme na použitou metodologii pro marketingový výzkum a vyhodnocení dotazníku, který byl vyhotoven pro potřeby této práce a který zkoumal názory studentů z Mendelovy univerzity v Brně z Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií na dnešní reklamy. Co si dnešní mladí lidé vlastně myslí o reklamách? Jaké názory na ně mají? Sledují je, či nikolivěk?

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.