Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Speciálně pedagogické centrum
Gilbert, David ; Stránská, Zuzana (oponent) ; Struhala, Karel (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je návrh novostavby Speciálně pedagogického centra s téměř nulovou spotřebou energie. Projekt se skládá ze tří hlavních částí. Objekt je navržen se zelenou plochou střechou s nosnou částí tvořenou předpjatými stropními panely. Zdivo nosných stěn tvoří keramické tvárnice s izolačními deskami z kamenné vlny s podélnými vlákny. Budova je rozdělena na dvě hlavní části spojené spojovací vstupní halou. První část slouží především pro terapeutické místnosti a druhá část pro kanceláře speciálně-pedagogických pracovníků. Objekt dále obsahuje fotovoltaické panely, vzduchotechnické jednotky s rekuperací tepla a akumulační nádrž na dešťovou vodu s možností využití dešťové vody ke splachování. Další část diplomové projektu se zabývá posouzením životního cyklu konstrukce (LCA), kde předmětem posuzování jsou různé typy podlahových konstrukcí.
Speciálně pedagogické centrum
Gilbert, David ; Stránská, Zuzana (oponent) ; Struhala, Karel (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je návrh novostavby Speciálně pedagogického centra s téměř nulovou spotřebou energie. Projekt se skládá ze tří hlavních částí. Objekt je navržen se zelenou plochou střechou s nosnou částí tvořenou předpjatými stropními panely. Zdivo nosných stěn tvoří keramické tvárnice s izolačními deskami z kamenné vlny s podélnými vlákny. Budova je rozdělena na dvě hlavní části spojené spojovací vstupní halou. První část slouží především pro terapeutické místnosti a druhá část pro kanceláře speciálně-pedagogických pracovníků. Objekt dále obsahuje fotovoltaické panely, vzduchotechnické jednotky s rekuperací tepla a akumulační nádrž na dešťovou vodu s možností využití dešťové vody ke splachování. Další část diplomové projektu se zabývá posouzením životního cyklu konstrukce (LCA), kde předmětem posuzování jsou různé typy podlahových konstrukcí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.