Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj herní aplikace pro PC v prostředí Unity
NOVÁK, Jiří
Cílem této práce je vytvořit aplikaci ve formě počítačové hry. Projekt je soustředěn na herní engine Unity a programovací jazyk C-sharp. Využitím herního enginu si vývojáři ulehčují práci s vývojem, jelikož implementuje základní herní funkce, které se dají použít. Vytvořená hra je ve 2D a využívá "sprity" jako grafiku a animace. Grafika je ve stylu pixel art. Žánr hry je plošinovka s prvky "Metroidvania". Hráč se zde může pohybovat horizontálně s možností vertikálního skoku. Prostředí obsahuje různé nástrahy, které se hráč snaží zneškodnit nebo se jim vyhnout.
Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku
ŠPRINGER, Petr
Tématem této práce je naprogramování aplikace v XNA frameworku. Cílem je vytvořit hru pro více hráčů na jednom stolním počítači . Jedná se o 2D střílečku využívající sprity, vytvořené pomocí online editorů a programů na editaci obrázků. V teoretické části se zabývám úvodem do .NET frameworku, úvodem do programovacího jazyka C#, problematiky objektově orientovaného programování, obecným pojetí tvorby her a základního vysvětlení XNA frameworku. Hlavním cílem praktické části je vytvořit fungující multiplayerovou lokální hru pro 4 hráče za pomocí XNA frameworku. Kromě samotného programování je zde i ukázka návrhu komponent hry. Závěrem praktické práce je také testování vytvořené hry a optimalizování jednotlivých herních atributů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.