Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba didaktických pomůcek pro žáky ve vzdělávacím procesu ZŠ Speciální
MORAVCOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce se věnuje tvorbě didaktických pomůcek pro žáky ve vzdělávacím procesu ZŠ Speciální. Cílem práce je odhalit, jak pedagogové přistupují k tvorbě pomůcek pro žáky s PAS, zdali se vyskytují problémy při tvorbě pomůcek pro žáky s PAS a jaké postupy pedagogové navrhují pro tvorbu pomůcky. Dílčím cílem je tvorba vhodného postupu pro tvorbu didaktické pomůcky a aplikace daného postupu při tvorbě konkrétní pomůcky pro vybraného žáka. Práce je členěna na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část je složena z 5 hlavních kapitol. Zaměřuje se na problematiku PAS, na projevy chování u dětí s PAS, na didaktické přístupy, které lze uplatnit ve vzdělávání žáků s PAS, na vzdělávání žáků a poslední kapitola je zaměřena na didaktické pomůcky pro žáky s PAS. Pro praktickou část je vybraný kvalitativní výzkum. Ke sběru dat je zvolena metoda polostrukturovaného rozhovoru. Pro analýzu dat je zvolena metoda vytváření trsů. Výsledky výzkumné části a výzkumný cíl jsou uvedeny na konci praktické části. Bakalářská práce poukazuje na přístup pedagogů k tvorbě didaktických pomůcek. Zkoumá, zdali se objevují problémy při tvorbě pomůcek. Popisuje jednotlivé navrhované postupy, od pedagogů pracujících s žáky s PAS, pro tvorbu pomůcek. Dále se zaměřuje na vlastní tvorbu navrhovaného postupu pro výrobu pomůcky a aplikaci daného postupu při tvorbě konkrétní pomůcky pro vybraného žáka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.