Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sound installation
Vacek, Lukáš ; Frank, Jakub (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem se snažil zhodnotit své dosavadní zkušenosti v práci se zvukem, tedy vibracemi a jejich šířením v různých typech materiálu. Minimalistickou formou a cílenou redukcí samotných vibrací zkoumám charakteristiku materiálu a jeho vlastností, podle toho, jak působí na lidské vnímání. Od tohoto vztahu se odvíjí základní linie instalace. Fascinuje mně jak vibrace a zvuk v prostoru mohou vytvářet situaci, která diváka pohltí. Význam a symbolika této korelace, tedy schopnost zvuku vytvářet, deformovat a měnit prostor a jeho percepci je hlavním konceptem mé bakalářské práce. Chvění představuje neustálý pohyb, změnu a nejistotu, které jsou klíčovými aspekty této instalace, ale i lidské existence a jejího vnímání. Scénografičnost díla svým audiovizuálním rysem dokresluje a mění prostor a navozuje dojem své vlastní pomyslné architektury. Vzniká tak dynamický dialog mezi objekty, které se vzájemně rozechvívají a rezonují i skrze nové vztahy v prostoru s diváky.
Sound installation
Vacek, Lukáš ; Frank, Jakub (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem se snažil zhodnotit své dosavadní zkušenosti v práci se zvukem, tedy vibracemi a jejich šířením v různých typech materiálu. Minimalistickou formou a cílenou redukcí samotných vibrací zkoumám charakteristiku materiálu a jeho vlastností, podle toho, jak působí na lidské vnímání. Od tohoto vztahu se odvíjí základní linie instalace. Fascinuje mně jak vibrace a zvuk v prostoru mohou vytvářet situaci, která diváka pohltí. Význam a symbolika této korelace, tedy schopnost zvuku vytvářet, deformovat a měnit prostor a jeho percepci je hlavním konceptem mé bakalářské práce. Chvění představuje neustálý pohyb, změnu a nejistotu, které jsou klíčovými aspekty této instalace, ale i lidské existence a jejího vnímání. Scénografičnost díla svým audiovizuálním rysem dokresluje a mění prostor a navozuje dojem své vlastní pomyslné architektury. Vzniká tak dynamický dialog mezi objekty, které se vzájemně rozechvívají a rezonují i skrze nové vztahy v prostoru s diváky.
Zvukové objekty v prostorové tvorbě na 1. stupni ZŠ
LUTOVSKÁ, Milada
Diplomová práce popisuje problematikou prolínání hudebního a výtvarného umění prostřednictvím tvorby zvukových objektů. Teoretická část se zabývá funkcí umění jako společné oblasti hudebního i výtvarného projevu. V jednotlivých kapitolách je postupně nastíněna podstata vizuálního a sluchového vnímání z pohledu psychologie a propojenost výtvarného a hudebního média v rámci vybraných epoch, jejichž východiskem jsou zvukové objekty ve výtvarném umění. Závěrečná kapitola se věnuje prostupování hudebního média do předmětu Výtvarná výchova. Projektová část pak prezentuje praktické vyústění tématu práce - předkládá metodicky zpracovaný soubor tvůrčích činností spojených s vytvářením zvukových objektů v rámci výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.