Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Péče o uživatele drog - kvalita služeb
HOLEMÁŘ, Marek
HOLEMÁŘ, M. Péče o uživatele drog {--} kvalita služeb. České Budějovice 2008. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra praktické teologie. Vedoucí práce J. Mišovič. Práce se zabývá kvalitou péče o uživatele drog v zařízeních prevence a léčby drogových závislostí v České republice. Teoretická část charakterizuje problém drog ve společnosti, význam služeb pro uživatele drog, princip hodnocení kvality těchto služeb a jeho vývoj v České republice a rolí uživatelů služeb při hodnocení kvality těchto služeb. Praktická část popisuje postup vytvoření nástroje hodnocení kvality služeb z pohledu uživatelů a jeho praktické odzkoušení na modelovém zařízení. Jako modelové zařízení bylo využito Centrum U Větrníku v Jihlavě - kontaktní a poradenské centrum pro uživatele drog a jako nástroj hodnocení kvality byl použit standardizovaný rozhovor s uživateli služby. Jako hodnotící kritéria kvality byly použity Standardy pro zařízení a programy poskytující odborné služby problémovým uživatelům a závislým na návykových látkách. Tento způsob zjišťování spokojenosti uživatelů se v praxi osvědčil a lze ho doporučit i ostatním poskytovatelům služeb.
Analýza specifických potřeb pracovníků zařízení Centra U Větrníku
KŘIVOHLAVÁ, Jitka
Práce se zabývá v obecné rovině teorií potřeb, kdy seznamuje čtenáře s několik a základními teoriemi. Jedna z teorií, konkrétně Herzbergova dvoufaktorová teorie potřeb, poté představuje výchozí teorii pro provedený výzkum, jehož cílem je analýza specifických potřeb pracovníků zařízení Centra U Větrníku- kontaktní a poradenské centrum pro osoby ohrožené drogovou závislostí v Jihlavě. Následná část práce představuje analýzu potřeb pracovníků uvedeného zařízení, kdy došlo k využití smíšeného typu výzkumu. Za výše uvedeným účelem tedy bylo využito v první fázi kvantitativního výzkumu a v druhé fázi následoval kvalitativní výzkum, který významně pracoval s výstupy předchozího šetření. Tento způsob zjišťování míry uspokojení potřeb se v praxi osvědčil a lze ho doporučit i ostatním poskytovatelům služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.