Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Impact of Counter Strike 2 Release on the Intra-Game Item Prices
Koliáš, Kristián ; Krištoufek, Ladislav (vedoucí práce) ; Hronec, Martin (oponent)
Counter Strike: Global Offensive je populární střílečka z pohledu první osoby pro více hráčů, vydaná v roce 2012. Později v ní byly představeny peer-to-peer ob- chodovatelné předměty za skutečné peníze, aby přilákaly více hráčů. Přestože jsou předměty pouze estetickými doplňky, získaly na popularitě a jejich trh se rozrostl. Dne 27. září 2023 vyšel Counter Strike 2, nástupce této populární hry. Všechny předměty vlastněné lidmi byly převedeny do nové hry. Tato práce studuje deter- minanty minimální ceny k prodeji a skutečné ceny za prodané herní předměty, se zvláštním důrazem na efekt vydání Counter Strike 2. Zbytek nezávislých proměn- ných představuje charakteristiky každého sběratelského předmětu. Na základě měsíčních volání API z internetové stránky SkinBaron byly vytvořeny dva da- tové soubory. Pro analýzu byl použit Tobit model ve čtyřech různých měsících pro zkoumání efektu determinantů na cenu předmětů. Výsledky ukázaly výrazný pokles cen položek po vydání. Během prvních šesti měsíců Counter Strike 2 se průměrná cena nikdy nevrátila na původní úroveň. Stupeň vizuálního poškození každé položky má tendenci snížit nejnižší nabízenou cenu, ale nemá konzistentní vliv na cenu, za kterou byla položka prodána. Bylo zjištěno, že Doppler položky mají významný pozitivní vliv na obě závislé proměnné v...
Hazardní hraní v počítačových hrách
Beneš, Martin
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sázení dětí a mladistvých v počítačových hrách a na internetu. Seznamuje se základními pojmy a principy, které je možné najít v počítačových hrách s hazardními prvky. Popisuje systémy pro hodnocení věkové vhodnosti her a principy jejich fungování. Používá kvantitativní metodu výzkumu - dotazník vytvořený v Google Forms a následně distribuovaný́ pomocí odkazu. Primární výzkumný́ vzorek je tvořen žáky vybraných základních a středních škol. Osloveno bylo 255 žáků ze tří základních a jedné střední školy. Ve výsledcích je prezentován počet sázejících dětí a mladistvých v počítačových hrách i na webových stránkách třetích stran.
Hazardní hraní v počítačových hrách
Beneš, Martin
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sázení dětí a mladistvých v počítačových hrách a na internetu. Seznamuje se základními pojmy a principy, které je možné najít v počítačových hrách s hazardními prvky. Popisuje systémy pro hodnocení věkové vhodnosti her a principy jejich fungování. Používá kvantitativní metodu výzkumu - dotazník vytvořený v Google Forms a následně distribuovaný́ pomocí odkazu. Primární výzkumný́ vzorek je tvořen žáky vybraných základních a středních škol. Osloveno bylo 255 žáků ze tří základních a jedné střední školy. Ve výsledcích je prezentován počet sázejících dětí a mladistvých v počítačových hrách i na webových stránkách třetích stran.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.