Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sebereflexe učitelů jako součást zpětnovazebního rozhovoru
Papežová, Eliška ; Vojtko, Tibor (vedoucí práce) ; Baumgartner, František (oponent)
Bakalářská práce se věnuje sebereflexi a jejímu využití při zpětnovazebním rozhovoru. Zkoumaným zpětnovazebním rozhovorem je pohospitační rozhovor, probíhající ve školách mezi učitelem a vedoucím pracovníkem nebo dalším učitelem. Cílem bakalářské práce je analýza zpětnovazebního procesu a v něm využívaného prvku sebereflexe. Nejprve se práce zabývá pedagogickou činností, zpětnovazebním procesem a jeho užitím v oblasti práce. Pozornost je zaměřena na přínos zpětných vazeb pro zaměstnance a užití prvků sebereflexe ve zpětnovazebném rozhovoru. Práce se zabývá hospitačním procesem, jeho využitím a zda skrze něj lze zaměstnance motivovat. Následně se práce věnuje tématu sebereflexe, jejímu využití v pedagogické praxi a v pohospitačním rozhovoru. Pozornost je rovněž směřována k sebereflexi jako prostředku osobního a profesního rozvoje učitelů. Cílem empirického šetření je zjistit, zda učitelé 2. stupně základních škol ve Šluknovském výběžku, využívají prvků sebereflexe při zpětnovazebném pohospitačním rozhovoru. Empirické šetření bylo realizováno dotazníkovou metodou. Škol, které byly zahrnuty do empirického šetření, je ve Šluknovském výběžku 12, očekávaný počet respondentů byl cca 40. Ve vyhodnocení dotazníků je práce zaměřena na přístup respondentů k hospitaci a k následnému pohospitačnímu rozhovoru, na podobu...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.