Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přínos supervize pro mentoringový vztah dobrovolníků s dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředí
Archalousová, Alena ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Frič, Pavol (oponent)
Cílem mé práce je zaměřit se na využití supervize jako vhodného způsobu rozvoje a podpory dobrovolníků, kteří věnují svůj volný čas dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Jejich práce je velmi náročná, neboť jako dobrovolníci často sociální práce nebo pedagogika není jejich hlavním oborem, a proto jsou v této oblasti laiky. Mým cílem je zjistit přínos této metody na jedné straně pro dobrovolníky jako metodu sebepoznání a na druhé jako podpory při jejich práci s dětmi. Budu vycházet z metodiky mentoringových programů organizace Hestia, o.s., kde jako dobrovolník působím již delší dobu a s tímto tématem mám praktické zkušenosti. V empirické části se budu věnovat zjišťování přínosu supervize z pohledu supervidovaného i supervizora na základě jejich zkušeností.
Role vybraných prvků výchovy prožitkem v profilaci pedagoga volného času
CEEOVÁ, Justina
Práce se zabývá přínosem výchovy prožitkem pro osobnostní rozvoj pedagoga volného času v rámci jeho profesní přípravy. Na základě teoretického zkoumání některých zásadních prvků výchovy prožitkem (dobrodružství, sebe-zkušenostního učení, cílené zpětné vazby) a klíčových kompetencí osobnosti pedagoga volného času potvrzuje přínos výchovy prožitkem pro rozvoj osobnosti. Zároveň charakterizuje, v čem tento přínos konkrétně pro pedagoga volného času spočívá. Ve svém závěru se práce zabývá otázkou, proč by měl být prostor pro rozvoj osobnosti také na vysokých školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.