Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Formy elektronického bankovníctva a spokojnosť klientov s jeho využívaním
Michalco, Jozef
Teoretická část této práce obsahuje analýzu jednotlivých forem elektronického bankovnictví a to: Phonebanking GSM banking, E-mail banking, Homebanking, Internetbanking, Smartbanking a platební karty. Tahle část bude pokračovat zabezpečením a rizikama, které jsou spojené s využívaním elektronického bankovnictví. Praktická část této práce se snaží analyzovat a zhodnotit spokojenost klientů s jednotlivými formami elektronického bankovnictví. Spokojenost klientů byla zjišťována prostřednictvím dotazníku.
Elektronické bankovnictví
Krivjanská, Lucie ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce) ; Stejskal, David (oponent)
Cíle práce Cílem diplomové práce je analyzovat problematiku elektronického bankovnictví z pohledu cenové politiky českých bank. Porovnání bank s dlouholetou tradicí a nově vznikajících bank je prováděno z pohledu klienta banky a jeho měsíčních výdajů na provoz účtu při konkrétním využívání jednotlivých služeb. Metody V celé práci je použito popisné analýzy, která interpretuje fakta získaná prostřednictvím interview a sběru sekundárních dat, které jsou bankami poskytovány. Komparativní metoda je použita v analytické části práce, aby prostřednictvím tabulek přehledně interpretovala zpracované údaje a výsledná data. Výsledky Výsledkem práce je ucelená analýza a porovnání třech bank s dlouholetou tradicí a třech bank nově působících na českém trhu z pohledu cenové politiky nabízených produktů elektronického bankovnictví. Závěry a doporučení lze použít při výběru vhodné banky z pohledu klienta a jeho požadavků na výši měsíčních poplatků v závislosti na využívaných službách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.