Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání modelů pedagogické přípravy a analýza jejich relevance v získávání a motivaci kvalitních učitelů
Juranková, Miriam ; Fryč, Jindřich (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Kvalitní vzdělávání vyžaduje kvalitní, spokojené a motivované učitele. Česká republika se však, stejně jako řada dalších vyspělých států, potýká s problémy při získávání nových uchazečů o výkon pedagogické profese. Znát je i snížení počtu mladých začínajících učitelů odhodlaných věnovat se učitelství po celou dobu své kariéry. Tato práce má za cíl analyzovat a zhodnotit různé systémy a modely pedagogické přípravy, se zacílením na alternativní krátkodobé kurzy založené na praxi a vyjádřit se k jejich možnému přínosu vzhledem k náboru uchazečů a k jejich celoživotní motivaci pro volbu a udržení profese učitele. Ilustrace různých systémů náboru a vzdělávání pedagogů proběhne srovnáním konkrétních případů Finska a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Práce analyzuje specifika konkrétních systémů a jejich výsledky a zhodnotí jejich přednosti, možnosti a slabé stránky. KLÍČOVÁ SLOVA pedagogická příprava, nábor, motivace, učitel, další vzdělávání
Srovnání modelů pedagogické přípravy a analýza jejich relevance v získávání a motivaci kvalitních učitelů
Juranková, Miriam ; Fryč, Jindřich (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Kvalitní vzdělávání vyžaduje kvalitní, spokojené a motivované učitele. Česká republika se však, stejně jako řada dalších vyspělých států, potýká s problémy při získávání nových uchazečů o výkon pedagogické profese. Znát je i snížení počtu mladých začínajících učitelů odhodlaných věnovat se učitelství po celou dobu své kariéry. Tato práce má za cíl analyzovat a zhodnotit různé systémy a modely pedagogické přípravy, se zacílením na alternativní krátkodobé kurzy založené na praxi a vyjádřit se k jejich možnému přínosu vzhledem k náboru uchazečů a k jejich celoživotní motivaci pro volbu a udržení profese učitele. Ilustrace různých systémů náboru a vzdělávání pedagogů proběhne srovnáním konkrétních případů Finska a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Práce analyzuje specifika konkrétních systémů a jejich výsledky a zhodnotí jejich přednosti, možnosti a slabé stránky. KLÍČOVÁ SLOVA pedagogická příprava, nábor, motivace, učitel, další vzdělávání

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.