Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení pohledávek v obchodní korporaci
Nevosadová, Mirka ; Chybová, Vendula (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku zlepšení způsobu řízení pohledávek z obchodních vztahů ve vybrané obchodní korporaci. Na základě teoretických poznatků a provedené analýzy podniku a analýzy systému řízení pohledávek ve firmě jsou navržená opatření k zajištění pohledávek, která budou předcházet případnému vymáhání těchto pohledávek. Dále jsou popsány návrhy pro lepší firemní postupy vymáhání pohledávek a zlepšení interního firemního systému, pravidel a vedení, které povede ke snížení pohledávek z obchodních vztahů po lhůtě splatnosti.
Řízení pohledávek
GAJANOVÁ, Daniela
Tato práce se zabývá problematikou řízení pohledávek z obchodních vztahů v daném podniku a dopadem neuhrazených pohledávek do hospodaření podniku. Teoretická část seznamuje se základními znalostmi důležitými pro pochopení problematiky pohledávek. Věnuje se základním ukazatelům, které znázorňují vliv pohledávek do hospodaření podniku a ukazatelům finanční analýzy, které jsou pohledávkami ovlivněny. V praktické částí jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost XY, spol. s r.o. a její pohledávky ke dni 31.12.2014. To zahrnuje analýzu odběratelů a jejich hodnocení z hlediska bonity, vliv neuhrazených pohledávek do hospodaření podniku a na finanční situaci podniku a podává návrh na zlepšení situace pomocí lepšího řízení pohledávek. V závěru práce je zhodnoceno stávající řízení pohledávek a finanční situace podniku ovlivněna pohledávkami.
Řízení pohledávek firmy BAK, a.s.
Pilař, Tomáš ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Zmrhalová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá řízením pohledávek ve společnosti BAK, a. s. V teoretické části jsou charakterizovány pohledávky z pohledu právního, účetního a daňového. Dále je popsáno řízení pohledávek, přičemž tento popis vychází z jednotlivých prvků řízení pohledávek, tj. analýza odběratelů, stanovení obchodních podmínek, vymáhání pohledávek a v neposlední řadě sledování stavu a vývoje pohledávek. Jádrem této práce je popis konkrétního systému řízení pohledávek ve společnosti BAK, a. s., který je rozdělen do dvou stěžejních dimenzí, a to prevenci a vymáhání. V závěru praktické části je analyzován stav a struktura pohledávek za roky 2007 až 2009 za pomoci poměrových ukazatelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.