Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh alternativní konstrukce rámu formulového vozu
Škaloud, Martin ; Dundálek, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V následujícím textu se tato práce zaměřuje na návrh alternativy rámu vozu formulového typu určený pro mezinárodní studentskou soutěž Formule Student. Nejprve je tato soutěž stručně přiblížena. Následují základní informace o možných variantách rámu v soutěži, nastínění pravidel pro rámy z tenkostěnných profilů, ale i pro kompozitové struktury. Jako další jsou zmíněné nejpoužívanější typy materiálů u trubkových rámů. Pak práce přechází v konstrukční část. V ní jsou zmíněné požadavky na tvorbu rámu, postup výpočtu jednotlivých torzních tuhostí a samotný návrh konstrukce včetně vytvořeného výpočtového modelu. V závěrečné části je provedena simulace v MKP programu a stručně popsána varianta návrhu i s jejím zhodnocením.
Návrh závodního vozidla kategorie T1
Šťáva, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem závodního vozu kategorie T1. Konstrukce vozu je tvořena trubkovým prostorovým rámem, lichoběžníkovým zavěšením předních i zadních kol, brzdovým systémem, koncepčním návrhem kapotáže. Tento výčet je základem této práce. Pro úplnost konstrukčního řešení je také navrženo umístění posádky a rozmístění komponent uvnitř rámu. Pro konstrukci, testování, simulaci a pro výpočty byly použity programy Adams Car 2016, Autodesk Inventor 2016, Ansys Workbench 18.1. Navržená koncepce závodního vozu kategorie T1 je v souladu s technickými požadavky Mezinárodní automobilové federace (FIA).
Návrh závodního vozidla kategorie T1
Šťáva, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem závodního vozu kategorie T1. Konstrukce vozu je tvořena trubkovým prostorovým rámem, lichoběžníkovým zavěšením předních i zadních kol, brzdovým systémem, koncepčním návrhem kapotáže. Tento výčet je základem této práce. Pro úplnost konstrukčního řešení je také navrženo umístění posádky a rozmístění komponent uvnitř rámu. Pro konstrukci, testování, simulaci a pro výpočty byly použity programy Adams Car 2016, Autodesk Inventor 2016, Ansys Workbench 18.1. Navržená koncepce závodního vozu kategorie T1 je v souladu s technickými požadavky Mezinárodní automobilové federace (FIA).
Návrh alternativní konstrukce rámu formulového vozu
Škaloud, Martin ; Dundálek, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V následujícím textu se tato práce zaměřuje na návrh alternativy rámu vozu formulového typu určený pro mezinárodní studentskou soutěž Formule Student. Nejprve je tato soutěž stručně přiblížena. Následují základní informace o možných variantách rámu v soutěži, nastínění pravidel pro rámy z tenkostěnných profilů, ale i pro kompozitové struktury. Jako další jsou zmíněné nejpoužívanější typy materiálů u trubkových rámů. Pak práce přechází v konstrukční část. V ní jsou zmíněné požadavky na tvorbu rámu, postup výpočtu jednotlivých torzních tuhostí a samotný návrh konstrukce včetně vytvořeného výpočtového modelu. V závěrečné části je provedena simulace v MKP programu a stručně popsána varianta návrhu i s jejím zhodnocením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.