Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hydropneumatická jednotka vozidla
Koudelka, Roman ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce, navazující na práci bakalářskou, je věnována plynokapalinové jednotce vozidla, coby ústřednímu prvku hydropneumatického odpružení. Cílem je dimenzovat a zkonstruovat tuto součást a integrovat ji společně s dalšími prvky do komplexního systému odpružení. Na základě možných podob uvedených v části rešeršní, s ohledem na současné vývojové trendy je volena podoba jednotky. Praktická část je zahájena simulacemi srovnávajícími hydropneumatiku s konvenčním systémem pérování. Vyšetřením této problematiky je možné přejít k dimenzování základních parametrů jednotky a následně k její konstrukci, respektující příslušné pevnostní výpočty. Posledním krokem je sestavení koncepčního návrhu celého systému hydropneumatického odpružení.
Podvozky závodních motocyklů
Kudr, Jan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá motocyklovými podvozky jako celku i jejich jednotlivým komponentům se zaměřením na závodní odvětví. Je zde probrána problematika geometrie podvozku a její vlivy na jízdní vlastnosti. S geometrií podvozku a jízdním stylem jezdce úzce souvisí nastavení pružení a tlumení. Ruku v ruce s nastavením podvozku jde opotřebení pneumatik, které může být ukazatelem, jak dobře nebo špatně jsme podvozek nastavili.
Hydropneumatické odpružení vozidel
Koudelka, Roman ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za úkol seznámit čtenáře s problematikou hydropneumatického odpružení. Na úvodní část, jejímž cílem je nastínit historické pozadí systému, plynule navazuje popis principu jeho funkce. Zmíněny jsou též vlastnosti pro něj typické. Tento typ pérování je použit u různých typů vozidel, konkrétní aplikace jsou náplní další části práce. Poslední sekce je zaměřena na samotný návrh odpružení vojenského speciálu.
Hydropneumatická jednotka vozidla
Koudelka, Roman ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce, navazující na práci bakalářskou, je věnována plynokapalinové jednotce vozidla, coby ústřednímu prvku hydropneumatického odpružení. Cílem je dimenzovat a zkonstruovat tuto součást a integrovat ji společně s dalšími prvky do komplexního systému odpružení. Na základě možných podob uvedených v části rešeršní, s ohledem na současné vývojové trendy je volena podoba jednotky. Praktická část je zahájena simulacemi srovnávajícími hydropneumatiku s konvenčním systémem pérování. Vyšetřením této problematiky je možné přejít k dimenzování základních parametrů jednotky a následně k její konstrukci, respektující příslušné pevnostní výpočty. Posledním krokem je sestavení koncepčního návrhu celého systému hydropneumatického odpružení.
Hydropneumatické odpružení vozidel
Koudelka, Roman ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za úkol seznámit čtenáře s problematikou hydropneumatického odpružení. Na úvodní část, jejímž cílem je nastínit historické pozadí systému, plynule navazuje popis principu jeho funkce. Zmíněny jsou též vlastnosti pro něj typické. Tento typ pérování je použit u různých typů vozidel, konkrétní aplikace jsou náplní další části práce. Poslední sekce je zaměřena na samotný návrh odpružení vojenského speciálu.
Podvozky závodních motocyklů
Kudr, Jan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá motocyklovými podvozky jako celku i jejich jednotlivým komponentům se zaměřením na závodní odvětví. Je zde probrána problematika geometrie podvozku a její vlivy na jízdní vlastnosti. S geometrií podvozku a jízdním stylem jezdce úzce souvisí nastavení pružení a tlumení. Ruku v ruce s nastavením podvozku jde opotřebení pneumatik, které může být ukazatelem, jak dobře nebo špatně jsme podvozek nastavili.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.