Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klamání spotřebitele se zaměřením na reklamu v ČR a v zahraničí
Sequensová, Kateřina ; Hásová, Jiřina (vedoucí práce) ; Čabanová, Lucie (oponent)
Cílem diplomové práce je poukázat na různé formy klamání spotřebitele. Jedná se zejména o klamavé a agresivní praktiky, s nimiž se spotřebitelé setkávají v běžném životě, a které mnohdy přesahují hranice akceptovatelnosti vymezené právními úpravami. Zřetel je brán především na reklamu, která silně ovlivňuje rozhodování spotřebitele při nakupování. Obsahem této práce jsou také právní prostředky, jimiž se spotřebitel může bránit v případných sporech. O klamání spotřebitele v německé, rakouské a španělské právní úpravě pojednává závěrečná kapitola. Práce je prokládána příklady z praxe a judikaturou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.