Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití Paretova pravidla při zefektivnění prodeje
Pinkava, Vojtěch ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyuţitím Paretova pravidla při zefektivnění sortimentu ve vybrané prodejně maloobchodní sítě Brněnka. Na základě obecných poznatků a praktickém vyuţití Paretova pravidla ve vědeckých pracích je vytvořena metodika určená k hodnocení nabízeného sortimentu. Vytvořená metodika je aplikována na záznamy o prodejích vybrané prodejny. Práce obsahuje návrhy úpravu sortimentu prodejny na základě aplikace vytvořené metodiky.
Analýza sortimentu Skechers
Nguyen, Tuan Anh ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kuzmiaková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sortimentu Skechers v České Republice. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s analýzou sortimentu. Praktická část přináší výsledky analýzy sortimentu společnosti Skechers. Za pomocí identifikace funkcí jednotlivých produktů v sortimentu a analýz objemů prodeje a tržeb je hlavní cíl práce odhalit silné a slabé stránky sortimentu společnosti Skechers, řešení k daným nedostatkům a odhalení možných příležitostí k dalšímu rozvoji firmy.
Analýza sortimentu společnosti Opel Southeast Europe LLC
Kalousová, Lada ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zahel, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze sortimentu společnosti Opel Southeast Europe LLC. Konkrétně se práce zaměřuje na český a slovenský trh. V první části práce se autorka věnuje teoretické základně, na kterou navazuje část praktická. Další část, tedy část praktická, obsahuje popis společnosti, analýzu jejího mikroprostředí a makroprostředí, a to za využití Porterovy analýzy 5 sil a PESTEL analýzy. Následuje seznámení s jednotlivými modely značky Opel, které jsou v další části analyzované z pohledu konkurenčního srovnání, analýzy segmentu, ve kterém modely působí a cenového srovnání. Na tuto část navazuje shrnutí důležitých poznatků plynoucích z analýzy sortimentu společnosti. V závěru praktické části je nastíněn stručný návrh na lokalizaci nabídky, která by mohla pomoci zvýšit prodeje na výše zmíněných trzích.
Využití Paretova pravidla při zefektivnění prodeje
Pinkava, Vojtěch ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyuţitím Paretova pravidla při zefektivnění sortimentu ve vybrané prodejně maloobchodní sítě Brněnka. Na základě obecných poznatků a praktickém vyuţití Paretova pravidla ve vědeckých pracích je vytvořena metodika určená k hodnocení nabízeného sortimentu. Vytvořená metodika je aplikována na záznamy o prodejích vybrané prodejny. Práce obsahuje návrhy úpravu sortimentu prodejny na základě aplikace vytvořené metodiky.
Product range analysis of Decodom company
Gejdoš, Matúš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kollár, František (oponent)
Práce se zabývá slovenskou společností Decodom s.r.o., která vyrábí a prodává kuchyňský, obývací, ložnicový a sektorový nábytek. Autor vychází z teorie marketingového mixu -- výrobek a jeho inovace a teorie životního cyklu. Pomocí analýzy sortimentu zkoumá, jestli jsou inovace vhodnou součástí strategie pro ztlumení dopadů hospodářské krize na chod a prosperitu společnosti. Práce poukazuje na důležitost inovací při výrobě a prodeji nábytku. Bakalářská práce je zaměřená na určitou část sortimentu -- plánované kuchyně z produktové řady Decoplan.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.